phykix Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Hei! Jeg tror jeg skal starter fra begynnelsen: Jeg kjøpte meg pcen min (ACER ASPIRE M5641) med ENGELSK windows vista. Siden jeg ville ha norsk design og win7 måtte jeg kjøpe hele win7 (ikke bare en win vista -> win7 oppdatering). Jeg "oppdaterte" den til win7 og har ikke lengre e-recovery (som er reformateringsmuligheten til acer). Nå har jeg funnet ut at jeg vil reformatere win7'en min, men vet ikke helt hvordan. Skal jeg trykke alt+F9(eller noe) under oppstarten? Eller blir det da win vista? Skal jeg prøve å installere win7 fra cden (som er den fullstendige versjonen av win7? Eller blir det da trøbbel med serialen? Så her står jeg... og ser ut som et spørsmålstegn. Håper noen kan hjelpe. Takker for alle svar. -Lars Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Siden du har kjøpt win 7 komplett med media og serienummer så er det bare og reinnstallere maskinen med win 7 media og serienummer. Lenke til kommentar
phykix Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2010 100% sikker?? Litt paranoid Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 100% sikker?? Litt paranoid Hvis du har mottatt en pakke med media og serienummer til win 7 så er det du som må være 100% sikker, ikke jeg. :!: Lenke til kommentar
myhken Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Hvis du har kjøpt oppgraderings versjonen, må du kanskje utføre dette for å aktivere: http://samfunn.myhken.com/?p=939 Er det fullversjonen du har kjøpt, så er det ikke noe stress. Men hva du har betalt vil jo si noe om typen du har kjøpt. Fullversjon koster vel fra 2.500 kroner. For installasjon direkte fra DVD platene, følg denne guiden: http://samfunn.myhken.com/?p=915 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Etter det jeg kan forstå så har han vel fullversjonen. Lenke til kommentar
phykix Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 Fikk dette til, men glemte å si det. Takk for alle svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå