Gå til innhold

Forhåndsbestilling av Starcraft 2

Anbefalte innlegg

Hei folks, er relativt ny her, men åpner en ny tråd alikevell.

Er det noen her som har prøvd å forhåndsbestille Starcraft 2 for å få beta-keyen? Visse nettbutikker sender nemlig ut en betakey sammen med forhåndsbestillingen. Jeg tenkte da å avbestille når jeg hadde fått betakeyen i e-post slik at jeg ikke trengte å betale, men likevell fikk keyen.

Noen som har prøvd dette eller vet noe om det??

Må bare unnskylde hvis det er en slik tråd allerede, jeg søkte men fant ingen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke du kan avbestille når du har fått betakey.

har man ikke rett på å avbestille? norge har jo ganske bra kundestøtte på slike saker.

Altså du vil kunne avbestille men da vil Beta keyen din bli ugyldig ville jeg anta :)

Se her: http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3178932

"If you haven't had luck finding a beta code for StarCraft 2, GameStop may be the solution to get in. Kotaku reports that the retail chain is offering beta keys to those who pre-order. The code is printed on the receipt, or users can order online and receive the code via e-mail or by going into a store to pick it up. The only catch, though, is that the order cannot be canceled once the beta key is given out. The reason should be obvious; GameStop doesn't want to hand out free beta keys to all comers, only to have them cancel their orders afterwards. Incentives exist for a reason, after all. But if you want to buy it from GameStop anyway, and you're in need of a code, this solution should work."

Ja, vi har en lov som sier at ting bestilt fra internett kan avbestilles innen 14 dager, men det vil nok bare resultere i at beta keyen din blir ugyldig. (Rein gjetting)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...