Gå til innhold

Hvordan bruker jeg hårvoks...?


Anbefalte innlegg

Veldig dumt spørsmål, men jeg klarer aldri å bli fornøyd.

Kjøpte noe Renati-greier sist jeg var hos frisøren. Håret mitt er ikke veldig kort, men heller ikke for langt til at jeg skulle få til noe...

 

Så jeg bare moser det inn i håret, slik jeg ser andre gjør det. Så rufser jeg det til, og former det så godt jeg kan, til jeg får en "kul" frisyre.

Så holder den i noen minutter, før alt faller ned og bare ser fett ut.

Hvis jeg har det i håret i flere timer ser det helt jævlig ut til slutt... alt faller bare slapt ned, og håret mitt blir mer kompakt enn det er uten voks i.

 

Jeg har prøvd å legge til hårspray også, men... jeg klarer det ikke.

Føler meg helt tilbakestående fordi jeg aldri klarer å få en "kul" frisyre. Blir bare til at jeg lar vær å gå med noe i håret i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv å få til noe med hår som ligger? Trenger vel ikke stå oppover?

Det er ikke opp jeg vil heller. Jeg prøver å få en litt sånn sidelengs-frisyre, litt sånn forblåst... ingenting ekstremt altså.

Men uansett hva jeg gjør, så kommer håret alltid tilbake til "henge rett ned"-posisjonen...

 

Jeg har ikke for mye voks i forresten, det er det siste jeg ville gjort. Jeg vil ikke at håret skal se "vått" ut, bare at det skal være litt sprekt og luftig.

Lenke til kommentar

ligg unna både renati og spesielt dax, kan godt være dax holder men fy faen som den raserer håret.

 

renati syns jeg bare gir fett og slapt hår selv.

 

om du har litt lengde på håret slik som meg så kan du prøve ut fudge matte paste eller hva den heter

Lenke til kommentar

jeg har bra erfaring med renati. ta litt og litt voks i om gangen i hånden og varm den opp, fordel ved roten av håret. Ta litt og litt til du har fordelt likt i hele håret. litt(!) varmt vann kan også være greit å ha i håret hvis det er litt lenger

perfect

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...