Brukernavn2010 Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Veldig dumt spørsmål, men jeg klarer aldri å bli fornøyd. Kjøpte noe Renati-greier sist jeg var hos frisøren. Håret mitt er ikke veldig kort, men heller ikke for langt til at jeg skulle få til noe... Så jeg bare moser det inn i håret, slik jeg ser andre gjør det. Så rufser jeg det til, og former det så godt jeg kan, til jeg får en "kul" frisyre. Så holder den i noen minutter, før alt faller ned og bare ser fett ut. Hvis jeg har det i håret i flere timer ser det helt jævlig ut til slutt... alt faller bare slapt ned, og håret mitt blir mer kompakt enn det er uten voks i. Jeg har prøvd å legge til hårspray også, men... jeg klarer det ikke. Føler meg helt tilbakestående fordi jeg aldri klarer å få en "kul" frisyre. Blir bare til at jeg lar vær å gå med noe i håret i det hele tatt. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Prøv å få til noe med hår som ligger? Trenger vel ikke stå oppover? Lenke til kommentar
Brukernavn2010 Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Prøv å få til noe med hår som ligger? Trenger vel ikke stå oppover? Det er ikke opp jeg vil heller. Jeg prøver å få en litt sånn sidelengs-frisyre, litt sånn forblåst... ingenting ekstremt altså. Men uansett hva jeg gjør, så kommer håret alltid tilbake til "henge rett ned"-posisjonen... Jeg har ikke for mye voks i forresten, det er det siste jeg ville gjort. Jeg vil ikke at håret skal se "vått" ut, bare at det skal være litt sprekt og luftig. Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Hvilken renati type er det du bruker? Lenke til kommentar
Brukernavn2010 Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Hvilken renati type er det du bruker? "Straight Hold Glaze Strong Hold" het den visst, fikk den anbefalt av frisøren (eller kanskje hun bare ville selge noe dyrt?) Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Den jeg bruker, hvor mye bruker du? Bruk en ganske stor klatt, føl deg frem. Ta litt vann i håret før du starter, får en annen holdning da. Prøv deg frem til du finner den perfekte mengden og stylen du vil ha Lenke til kommentar
SGH Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Bruk ID med grått lokk! Den sitter Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Ta riktig mengde i hånded først, også bare skrur du på springen så du kan få litt vann i det. Da blir det lettere å fordele. Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Ta litt i hånden å gni, gni og gni. Så fordeler du det jevnt i håret, det viktige er at det fordeles ved hårroten ikke på tuppene.. Bare spør frisøren =) Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Ta litt vann på hendene og gni dem gjennom håret. Deretter tar du en klatt og fordeler den hardt utover håret, mens du passer på å få dekket alt. Hvis det blir for lite, kan du bare ta flere klatter i i flere omganger Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Jeg syns strong hold glaze er helt elendig... Jeg bruker Define men rød, den koster 1/3 av renati samtidig som den er like bra som renati paste, om ikke bedre. Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Kanskje du har for mye i? Lenke til kommentar
1993 Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 Kjøp dax wax jeg skal love deg at det holder Lenke til kommentar
weebl Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 ligg unna både renati og spesielt dax, kan godt være dax holder men fy faen som den raserer håret. renati syns jeg bare gir fett og slapt hår selv. om du har litt lengde på håret slik som meg så kan du prøve ut fudge matte paste eller hva den heter Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 Veldig viktig å gni voksen ut i henda før du lemper den i håret, du skal gni til du blir skikkelig varm i henda. Og ikke ta for mye! Lenke til kommentar
BSP Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 jeg har bra erfaring med renati. ta litt og litt voks i om gangen i hånden og varm den opp, fordel ved roten av håret. Ta litt og litt til du har fordelt likt i hele håret. litt(!) varmt vann kan også være greit å ha i håret hvis det er litt lenger perfect Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 Jeg er også ganske fornøyd med Renati. Husk at alle har forskjell hårtype, noen har mer fett i håret og trenger nesten ikke voks, andre trenger mye for ellers henger det rett ned (jeg er en av dem). Men er glad jeg ikke har for fett hår. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 Mitt råd: Klipp deg. Da blir ikke håret like "tungt" for hårvoksen. Pluss du ser ikke like slask ut. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 Åssen voks tror dere denna fyren http://media.photobucket.com/image/h%2525C3%2525A5rfrisyrer%20gutt/Korra/DSC00405.jpg bruker? Digger sånn hår Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 Kommer litt ann på hårtypen også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå