Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Spille Ytelse " HJELP "

Anbefalte innlegg

Hei : ) jeg har et problem med mitt bateri, jeg er ikke beste data proffen, men jeg spiller my data spill. Altså " FPS SPILL " , jeg liker å spille med høy Fps. Men hvis jeg bruker Høy Ytelse på " Batteri Ikonet " så får jeg opptil 100+ Fps i spill, det elsker jeg :) men plutselig etterhvert, Begynner viften i datamaskinen å jobbe veldig hardt, så lagger det VELDIG MYE. Da går FPS'en ned til 3-15. Hvorfor ? Men hvis jeg bruker Strøm Sparer på " Batteri Ikonet " så får jeg lite lagg, men da er fps 20-40, " BAD " og da greier jeg bare å spille med opptill 6 spillere på en " SERVER " . ellers blir det lag. Trenger Hjelp !!!

Takker For Alle Svar !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei : ) jeg har et problem med mitt bateri, jeg er ikke beste data proffen, men jeg spiller my data spill. Altså " FPS SPILL " , jeg liker å spille med høy Fps. Men hvis jeg bruker Høy Ytelse på " Batteri Ikonet " så får jeg opptil 100+ Fps i spill, det elsker jeg :) men plutselig etterhvert, Begynner viften i datamaskinen å jobbe veldig hardt, så lagger det VELDIG MYE. Da går FPS'en ned til 3-15. Hvorfor ? Men hvis jeg bruker Strøm Sparer på " Batteri Ikonet " så får jeg lite lagg, men da er fps 20-40, " BAD " og da greier jeg bare å spille med opptill 6 spillere på en " SERVER " . ellers blir det lag. Trenger Hjelp !!!

Takker For Alle Svar !

Når du kjører på batteri så senkes automatisk ytelsen på maskinen din for å spare strøm. Du kan endre dette manuelt under strøm sparing i kontrollpanel, men da vil du ikke kunne spille lenge før batteriet er tomt.

Lenke til kommentar

Hmm, den blir vell ganske varm på undersiden, "der batteriet ligger" . Men jeg vil spille med høy ytelse for da er " FPS " 100+ , men hvis ikke er den 50- men hvis jeg kjører med høy ytelse, men da blir den varm etterhvert, å jeg får 20- fps, hva kan jeg gjøre?

Lenke til kommentar

Du kan kjøpe et kjølebrett å ha under maskina. Det er ett brett som har en stor innebygd vifte som blåser luft opp inn under maskinen, de kan være ganske effektive.

Nå er det jo ikke 100% sikkert at problemet skyldes varme da, men det høres jo litt sånn ut.

Du kan først oppdatere skjermkort driveren, og alle andre drivere for den saks skyld, det kan hende det hjelper.

Lenke til kommentar

Du må gå til hjemmesiden til produsenten som har lagd pcn din. Der er det en seksjon som normalt heter support hvor du kan laste ned nye versjoner av drivere til ditt system. Drivere er ikke værre og innstallere enn vanlige programmer, du bare følger instruksjonene du får under innstallasjonene.

Normalt kan du søke på modellnummeret på pcn din på supportsiden så finner du riktig side hvor driverne ligger.

Lenke til kommentar

men nettsiden jeg kjøpte den på, selger ikke denne maskinen lengere.

Ikke siden hvor du kjøpte maskinen men siden til produsenten, altså de som lagde pcn.

Hvis du gir oss navn og modellnummer på maskin så kan vi hjelpe deg å finne riktig side.

Lenke til kommentar

Drivere? Alt tyder på at det er CPU som går underklokker seg grunnet varme.

Rens Pcen for støv, drivere kan du ta i tillegg. :)

Det er ikke helt åpenbart at TS innehar kunnskaper til hverken å rense vekk støv eller oppdatere drivere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...