CuteOne Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Hei! Jeg vet ikke om tråden min er rett plassert her på forumet men "Here we go". Jeg har da designet min egen nettside, men lurer på om hvordan det blir da bildene mine er linket til mapper på pcen min og ikke fra "zeh internetz"? Om dårlig formulert, be meg fikse det Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Litt offtopic men pc'n din er jo en del av internett den og. Du sier ikke noe om hvor sida di ligger, men hvis den er ett sted hvor du har begrenset plass så kan man vel legge ut bildene på en bilde host og linke til dem der. Lenke til kommentar
CuteOne Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Jo sant det Jeg har da ingen kunnskap innen oppsett av server, men har en kompis her som kan. Han sier da noe dilldall om hyperlinking osv. Om jeg legger siden min på serveren jeg har stående her, inkl bildene, vil dere da se bildene(banneret osv)? Angående å legge bildene ut på et annet nettsted så er jo bekymringen at bildene som er linket(<a href osv) til nettstedet legges ned. Endret 1. mai 2010 av Watchmen Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Hvis du skal hoste siden fysisk hos deg selv så er du avhengig av en solid utlinje. Hvis du samtidig skal bruke internettforbindelsen selv så kan ting komme til å gå veldig tregt hvis du har mye trafikk på sida di, og hvis du ikke samtidig har skikkelige verktøy for å styre trafikken. Ett webhotell er nok antagelig veien og gå hvis dette ikke bare en ting du ønsker å teste ut for en kort periode. Endret 1. mai 2010 av vidarkri Lenke til kommentar
CuteOne Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Jada, dette er bare for å teste ut siden(e). Webhotell skal anskaffes da kunnskapen faller ned på hodet mitt Noen som vet noe mer om emnet? Endret 1. mai 2010 av Watchmen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå