Jensengen Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Hei : ) jeg har et problem med mitt bateri, jeg er ikke beste data proffen, men jeg spiller my data spill. Altså " FPS SPILL " , jeg liker å spille med høy Fps. Men hvis jeg bruker Høy Ytelse på " Batteri Ikonet " så får jeg opptil 100+ Fps i spill, det elsker jeg men plutselig etterhvert, Begynner viften i datamaskinen å jobbe veldig hardt, så lagger det VELDIG MYE. Da går FPS'en ned til 3-15. Hvorfor ? Men hvis jeg bruker Strøm Sparer på " Batteri Ikonet " så får jeg lite lagg, men da er fps 20-40, " BAD " og da greier jeg bare å spille med opptill 6 spillere på en " SERVER " . ellers blir det lag. Trenger Hjelp !!! Takker For Alle Svar ! Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Hei dette er feil kategori og poste i bare så det er sagt. Men fordi det Lagger er fordi dataen din blir for varm så Prossesoren og grafikorte må bli dårligere slik at den ikke blir så varm som da ender opp i dårligere ytelse (les: FPS) Lenke til kommentar
Jensengen Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2010 åh, du mener jeg må bruke " høy ytelse " ? får å gjøre Grafikk kortet dåligere, ? så det greier å kjøre det, fordi dataen min er ganske ny, tror du det kan være problemet? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 nei jeg mener ikke det. Når du bruker Høy Ytelse vil Prosessoren bli bedre MEN den vil også bli varmere. når den kommer over XX antall grader så vil prosessoren bli gjøre seg selv dårliggere (klokke seg ned) slik at den ikke skal bli så varm. Samme greia med grafikkorte Lenke til kommentar
Jensengen Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2010 Åja, hvordan kan jeg egentlig fikse det ? Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Hadde et lignende problem med en laptop, løste seg ved å støvesuge luftehullene på undersider Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå