trondkj Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 jeg bruker til vanlig opera 10.52 på min bærbare pc.men nå har opera blit så treg at jeg jeg har begynt å bruke chrome.jeg bruker windows 7.og har en ssd disk.har prøvd og slette opera og innstalert den på nytt.men ingen bedring.er det noen som har noe forslag om hva som kan være ploblem her? det skal sies at jeg bruker opera på min stasjonære pc og der er det ikke noen ploblem Lenke til kommentar
mareks97 Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Når du laster ned ting rett fra Internett så kan det være veldig virus farlig! Hvis jeg hadde vært deg vill jeg brukt chrome istedet for opera! Google chrom varsler hvis det er noe virus farlig! Problemet kan også være at du har lastet ned en kort versjon av opera! (noe som kan vær virusfarlig) Prøv å laste ned en annen versjon å se hva som skjer Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Prøv og skru av antivirusprogrammet ditt. Lenke til kommentar
trondkj Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2010 Når du laster ned ting rett fra Internett så kan det være veldig virus farlig! Hvis jeg hadde vært deg vill jeg brukt chrome istedet for opera! Google chrom varsler hvis det er noe virus farlig! Problemet kan også være at du har lastet ned en kort versjon av opera! (noe som kan vær virusfarlig) Prøv å laste ned en annen versjon å se hva som skjer har prøvd dette men det samme er det samme Lenke til kommentar
trondkj Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Prøv og skru av antivirusprogrammet ditt. det ble ingen forskjell. ps.opera var kjempe rask før Endret 1. mai 2010 av trondkj Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Ok, da kan du sjekke denne tråden, den inneholder bøttevis med tips. Slow Opera? Check your antivirus software or firewall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå