TheFighter94 Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Noen som vet om en nettbutikk hvor de selger cardigans som ligner på noe sånt ? http://gearpatrol.com/blog/wp-content/uploads/2009/01/levis-merino-wool-cardigan.jpg Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Hvor selger de det ikke? Alle har cardigans, men du kan se på butikker som fører Filippa K, de har ganske mye i merinoull (som Levi's cardiganen du linket til er i). Typiske "Filippa K"-farger også. Jeg har en v-hals som ser nøyaktig lik ut i fargen fra Filippa K. Lenke til kommentar
TheFighter94 Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Jo, spørsmålet mitt er vel mer rett om en plass der du får de billig Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Og hva er billig? H&M og Zara har, Carlings er vel en hundrelapp eller to dyrere og har også, men ofte har de sjenerende logoer jeg ville styrt unna. Skal du ha merinoull må du nok opp litt i pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå