jeeee Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Når jeg skal logge på msn så får jeg ikke logget på, så kommer det en beskjed om at det er et problem med internettkoblingen, og at jeg må kontrollere om datamaskinen er koblet til internett. Jeg er jo selvfølgelig koblet til internett, da alt annet enn msn funker. Har vært slik i noen dager nå. Har også prøvd med både det trådløse nettet og to forskjellige kabler. Hva kan jeg gjøre for å få logget på msn igjen? Lenke til kommentar
Marbyz Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Når jeg skal logge på msn så får jeg ikke logget på, så kommer det en beskjed om at det er et problem med internettkoblingen, og at jeg må kontrollere om datamaskinen er koblet til internett. Jeg er jo selvfølgelig koblet til internett, da alt annet enn msn funker. Har vært slik i noen dager nå. Har også prøvd med både det trådløse nettet og to forskjellige kabler. Hva kan jeg gjøre for å få logget på msn igjen? Har du prøvd å feilsøke? ev. Prøvd å reinstallere? Endret 1. mai 2010 av Novair Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Sjekk Er MSN nede? Sjekk her! -tråden. Og i fremtiden: Søk før du poster. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Har du krysset av for husk login/passsord? Trykk da "glem meg" og logg inn på nytt. Du kan få dette problemet vist informasjonen som er lagret(passord + div innstillnger) er blitt korupt.Da hjelper "glem meg"... MSN funker fint her.. Endret 1. mai 2010 av taz Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Msn er ikke nede nå så vidt jeg har merket, det er oppe og går som normalt Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Samme problem her, står at tjenesten er midlertidig utilgjengelig. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Msn er ikke nede nå så vidt jeg har merket Nei, men det finnes en del informasjon om feilsøking i tråden jeg linket til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå