Gå til innhold

Får vondt i hælen etter vær kamp/trening

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det spørs veldig, hadde selv betennelse i hælen etter å hoppet fra et tak eller hva det var for noe igjen. Og jeg var på sidelinjen i 2-3 mnder, men det spørs helt hvor du har vondt. Jeg hadde vondt på undersiden av hælen. Gjør som de over sier og prøv nye sko eller oppsøk lege!

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Gå til en lege og sjekk. Tviler på at noen her kan hjelpe deg, annet enn å fortelle deg akkurat det. :)

Jeg vil tippe at du kan ha betennelse i fettposen som skal dempe for harde støt mot helbeinet.

Oppstår det noen farger/hevelser på hælen?

Endret av Ch : )
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei!

Jeg spiller en god del fotball!

Etter vær trening/kamp får jeg vondt i hælen!

Hva er det? :roll:

Har blitt plaget av det samme problemet :/ det du må gjøre (eller som ihvertfall jeg gjør det) er at du må skaffe deg sko med unike dempere. men hvis det ikke funker, så legger du gjerne inn en dempesåle. da passer du på kneerne og hælen. reduserer overbelastningskader.

Lenke til kommentar

har det slik hver dag etter jobb.. 12-15 timer med å stå \ gå på jobb .. prøvd nesten alt av sko , ingenting hjelper.. rett å slett bare slik beina er fikk jeg beskjed av legen..

hadde det samme problemet når jeg spilte fotball , prøvde ut alt av hjelpemidler og sko, men ingenting funka, kunne nesten ikke bevege meg etter kamp \ trening...

da konkluderte lagets fysioterapaut med at dette ikke var en idrett for meg, ble for stor belastning for beina, både hælene og knærne..

men ta en tur til legen han kan svare deg best på hva som er gææli

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...