mareks97 Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Hei! Jeg spiller en god del fotball! Etter vær trening/kamp får jeg vondt i hælen! Hva er det? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Bruke du dårlige sko? Ofte har skoen ein stor grunn til plager med føtne. Vill anbefale du prøve andre sko under trening å sjå om det hjelper Lenke til kommentar
Coa Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Prøv nye sko. Be om hjelp av de ansatte, som regel kan de endel. Om det ikke hjelper kan du gå til legen å se om han kan hjelpe. Lenke til kommentar
B-S-S Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Det spørs veldig, hadde selv betennelse i hælen etter å hoppet fra et tak eller hva det var for noe igjen. Og jeg var på sidelinjen i 2-3 mnder, men det spørs helt hvor du har vondt. Jeg hadde vondt på undersiden av hælen. Gjør som de over sier og prøv nye sko eller oppsøk lege! Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Gå til en lege og sjekk. Tviler på at noen her kan hjelpe deg, annet enn å fortelle deg akkurat det. Jeg vil tippe at du kan ha betennelse i fettposen som skal dempe for harde støt mot helbeinet. Oppstår det noen farger/hevelser på hælen? Endret 29. september 2010 av Ch : ) Lenke til kommentar
RN23 Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Hei! Jeg spiller en god del fotball! Etter vær trening/kamp får jeg vondt i hælen! Hva er det? Har blitt plaget av det samme problemet :/ det du må gjøre (eller som ihvertfall jeg gjør det) er at du må skaffe deg sko med unike dempere. men hvis det ikke funker, så legger du gjerne inn en dempesåle. da passer du på kneerne og hælen. reduserer overbelastningskader. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 har det slik hver dag etter jobb.. 12-15 timer med å stå \ gå på jobb .. prøvd nesten alt av sko , ingenting hjelper.. rett å slett bare slik beina er fikk jeg beskjed av legen.. hadde det samme problemet når jeg spilte fotball , prøvde ut alt av hjelpemidler og sko, men ingenting funka, kunne nesten ikke bevege meg etter kamp \ trening... da konkluderte lagets fysioterapaut med at dette ikke var en idrett for meg, ble for stor belastning for beina, både hælene og knærne.. men ta en tur til legen han kan svare deg best på hva som er gææli Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå