Dannybabb Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Hei! Kjøpte meg ny PC for ikke så lenge siden, og kjøpte med et HD 5770. Veldig bra skjermkort, og funker utmerket i spill. Jeg driver hovedsakelig med 3D-jobbing på pc'en, og programmet jeg bruker jobber med bruker open-GL. Selv om skjermkortet gjør en god jobb begynner filene å bli såppas store at skjermkortet jobber (litt) sakte i live-rendring. Det henger forholdsvis godt med, men jeg er redd for at når filene blir enda større så vil kortet bli for svakt. Det er også noen ting skjermkortet takler veldig dårlig, har lokalisert det til .3ds-formatet, men veit ikke om det stemmer helt. Uansett, jeg tenkte å oppgradere. Jeg tror jeg har forstått det dit at Nvidia sine skjermkort kanskje er litt sterkere på open-GL? Jeg tenker på følgende løsninger: -Kjøpe et HD 5770 til og kjøre cross-fire (må kortene være av samme modell og av samme produsent?) -Kjøpe et HD 5850 og selge det gamle kortet -Kjøpe Nvidia kort (kjenner ikke til de nye seriene) Noen som sitter inne med noen gode råd? På forhånd takk Mvh Daniel Endret 2. mai 2010 av Dannybabb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå