Gaarulf Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Første gangen jeg faktisk skal kjøpe meg telefon isteden for å arve gamle telefoner fra søsken og foreldre.. Kommer til å bruke telefonen mest som en Multimediespiller hvor telefonen er en ren bonus. Hadde en iPod Touch som døde for noen måneder siden, og regner med at det koster litt å få den reparert (samt frakt etc). Tenkte litt på å oppgradere til iPhone, men siden jeg er møkklei iTunes styret, halvrotete appstore og Apple generelt fant jeg ut at android er det eneste andre valget. Viktig at telefonen har WLAN, men regner vel med at dette er standard nå. En venn anbefalte HTC Desire, som så rimelig snasen ut, men om det finnes andre alternativer der ute så vil jeg gjerne overveie det. Har vel satt ei maxgrense på 4000 (som Desire ligger på) EDIT: Glemte å si at Touch er noe jeg setter pris på, men er ingen nødvendighet om det finnes langt bedre løsninger. Endret 1. mai 2010 av Gaarulf Lenke til kommentar
gholie Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Er i samme båt som deg akkurat no, mobilen min har bestemmt seg for å vere veldig sporadisk med å slå seg av i tide og utide og har funne ut at eg vil ha ein android basert telefon då eg har høyrt masse bra om det systemet. Som deg har eg sett på HTC Desire, og lurer på om den er ca. den beste android baserte telefonen for tida? ( Sorry for liten hijack, men sidan vi spør det samme spørsmålet er det kanskje like greitt ) Lenke til kommentar
osmano Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Er i samme båt som deg akkurat no, mobilen min har bestemmt seg for å vere veldig sporadisk med å slå seg av i tide og utide og har funne ut at eg vil ha ein android basert telefon då eg har høyrt masse bra om det systemet. Som deg har eg sett på HTC Desire, og lurer på om den er ca. den beste android baserte telefonen for tida? ( Sorry for liten hijack, men sidan vi spør det samme spørsmålet er det kanskje like greitt ) Dagbladet (klikk.no) IT-avisen Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Er i samme båt som deg akkurat no, mobilen min har bestemmt seg for å vere veldig sporadisk med å slå seg av i tide og utide og har funne ut at eg vil ha ein android basert telefon då eg har høyrt masse bra om det systemet. Som deg har eg sett på HTC Desire, og lurer på om den er ca. den beste android baserte telefonen for tida? ( Sorry for liten hijack, men sidan vi spør det samme spørsmålet er det kanskje like greitt ) Dagbladet (klikk.no) IT-avisen Can't argue with that Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 Da ser det ut til at det blir den da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå