mindjeksi Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Hei. Jeg skal skrive en tekst om meg selv på spansk og trenger litt hjelp. Hadde vært fint om noen kunne hjelpe meg med rettskriving, at det flyter litt mer og kanskje føye til litt mer? : ) Det hadde vært kjempe flott! Dette er det jeg har skrevet til nå: Me llamo Andrea Claussen. Tengo dieciséis años. Tengo el pelo largo y morena. Mis ojos son verdes, las pecas y estoy de baja. Me gusta mucho escuchar música, estar con mis amigos, mi novio y bailar. Mi música favorita es el hip hop, rap y R&B. Mi comida favorita es la pasta y pizza. En mi tiempo libre yo corro con los gimnastica rítmica. Estudio en la escuela secundaria. Mi escuela se llama Huseby. Soy noruego de Trondheim. Trondheim es una ciudad en el centro de Noruega. Trondheim es el municipio de Sur Trønderlag. Es a tercera ciudad más grande en Noruega. En inverno hay mucha nieve y hace frío. En verano es hace bastante caliente. Yo vivo con mi madre, dos gatos y una rata en una casa adosada. Mi mamá se llama Gunn Kristin. Ella es cuarenta y tres años. Ella es baja y tiene el pelo corto y morena. No trabaja. Tengo una hermana. Su nombre es Carina. Ella es diecinueve. Ella es baja y tiene el pelo largo y morena. Su música favorita es una música noruega y comida favorita taco. Carina tiene los ojos azules. No trabaja. Yo y mi hermana es muy diferente. Mi novio llamó Neno Mindjek. Es un medio de Croacia. Él es de diecisiete años. Es alto, tiene el pelo corto y moreno. Es muy guapo, amable y un romántico. Endret 1. mai 2010 av mindjeksi Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 I stedet for å få hjelp til korrektur-lesing her vil jeg heller anbefale deg å levere slik den er nå, få den rettet av lærer og lære av dine feil. Har selv spansk (nivå 2) på VG1, og mange av disse feilene er typiske nybegynner feil. Bedre at du lærer hva du gjør feil enn at du får hjelp til god karakter på et forum. Lenke til kommentar
mindjeksi Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2010 nei, vil helst ha hjelp til å rett det nå, takk : ) Lenke til kommentar
Ikkeibruk123 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 nei, vil helst ha hjelp til å rett det nå, takk : ) Hva er det for noe innstilling? Vil du kunne spansk, eller bryr du deg bare om karakteren? Lenke til kommentar
mindjeksi Skrevet 3. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2010 vil ikke lær spansk! Lenke til kommentar
Ikkeibruk123 Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 vil ikke lær spansk! hvorfor har du spansk på skolen, da?.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå