Verbal Hologram Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Halo jeg tenker på å kjøpe Battlefield Bad Company 2, men lurer på hvordan bærbare pcen vil kjøre det: Resultatene. Den klarer minimum, men hva betyr det? At den kjører med lagg? Takker for svar.. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Hei! Du vil nok klare å kjøre det, men din CPUer i svakeste laget (X2 2.2 GHz) og skjermkortet ser ut til å være et Mobility Radeon 4570 som også er ganske tregt. Konklusjonen: Du kan nok kjøre spillet hvis du setter grafikken på low, men regn med hakking hvis du prøver noe mer. Det er et veldig krevende spill som er dårlig portet fra konsoller, og krever derfor kunstig mye.. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2010 Takker for svar, utifra denne videoen her er det ikke så veldig mye mellom low og high, men vil jeg oppleve noe lagg? Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Takker for svar, utifra denne videoen her er det ikke så veldig mye mellom low og high, men vil jeg oppleve noe lagg? Det er umulig for meg å svare på, men tipper du vil oppleve FPS-drop i situasjoner med mye som skjer (pga CPU), men at det vil flyte helt greit på low ellers. Lenke til kommentar
Sjohej Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 hvor fant du den der linken at du kan se om du kan kjøre det:p hvor fant du den der linken at du kan se om du kan kjøre det:p Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 13. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2010 hvor fant du den der linken at du kan se om du kan kjøre det:p hvor fant du den der linken at du kan se om du kan kjøre det:p Can you run it Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå