NoobCannon Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Har ikke spilt siden Desember 2008, og slutta etter ca 2 uker. Er spillet fremdeles aktivt og er det forbedret siden da? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Funcom tok noen ganske store grep og merga de minst populerte serverene, så de serverene som er igjen er det ganske bra med folk på. De har også gjort ganske mye for å forbedre spillet, lagt ut nye områder etc. Det er også en tillegspakke på trappene. Spillet er lysår bedre idag enn det var ved launch, men det er fremdeles ting jeg ikke liker der som f.eks ett alt for svakt spellsystem. Ihvertfall på noen klasser. Hvis du likte spillet i 2008 så vil jeg absolutt anbefale deg å ta en titt igjen, du kommer garantert til å bli fornøyd med tingene de har forbedret. Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Du kan jo laste ned Trial og se selv, du får bare besøkt Tortage men det er ikke tidsbegrenset så du kan teste alt du vil frem til ca. lvl 22 Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 Har de lagt til stemmer på questene uten for Tortage? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Har de lagt til stemmer på questene uten for Tortage? Endel sentrale npc'r har fått stemmer utenfor Tortage men langt fra alle. Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 Takker for svar, må nesten lage en trial og prøve det igjen. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg spiller som en Assassin på Crom (eu) og må si det er helt utrolig gøy, sluttet et par måneder etter launch, men startet igjen for 2 dager siden, og har ikke angret et sekund. Er med i en Norsk guild, så bare PM meg ingame hvis du trenger hjelp eller noe In-game name: Zoux Server: Crom Ses in-game Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 Takker for det Xerius Jeg var Bear Shaman når jeg spilte, men det var ikke den mest underholdene classen. Vil ha en class med mye og gjøre, hvordan er Herald of Xotli? Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 har ikke prøvd HoX, kan jo se litt på google/youtube, kanskje du finner noen tips til klassevalg der? Barbarian er jo alltid en slager den også. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå