alos Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 prøv å trekk ut mer enn 1 ampere ut fra telefon kontakten. aner ikke hva din utdannelse er, men ut i fra det jeg hvet og har lært så har jeg regnet riktig. Lenke til kommentar
N$$ Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 prøv å trekk ut mer enn 1 ampere ut fra telefon kontakten. aner ikke hva din utdannelse er, men ut i fra det jeg hvet og har lært så har jeg regnet riktig. det var snakk om mA da... Lenke til kommentar
alos Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 prøv å trekk ut mer enn 1 ampere ut fra telefon kontakten. aner ikke hva din utdannelse er, men ut i fra det jeg hvet og har lært så har jeg regnet riktig. det var snakk om mA da... Det er relativt stor forskjeld på 35mA på 230 V og 35mA på 5 V regn ut effekten så ser du det, tenk før du skriver. Lenke til kommentar
N$$ Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 prøv å trekk ut mer enn 1 ampere ut fra telefon kontakten. aner ikke hva din utdannelse er, men ut i fra det jeg hvet og har lært så har jeg regnet riktig. det var snakk om mA da... Det er relativt stor forskjeld på 35mA på 230 V og 35mA på 5 V regn ut effekten så ser du det, tenk før du skriver. Er fullt klar over det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå