rabagast3 Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Har dere lest denne. her får du ei oppskrift for hvordan du kan gjøre om vibreringen i kontrolleren om til 20.000 volt. :-? Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Har dere lest denne.her får du ei oppskrift for hvordan du kan gjøre om vibreringen i kontrolleren om til 20.000 volt. :-? Meningsløst.... Ganske enkelt meningsløst... Athelas Lenke til kommentar
rabagast3 Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 Må da være festlig å ha en slik. Så hvis en kompis kommer og dere skal spille så får han selvsagt kontrolleren. Du har en helt vanlig . Tipper han blir litt skremt ja! Lenke til kommentar
Biera Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Kombiner den med disse karaokegreiene til XBox og verden vil være Microsoft evig takknemlig. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Ouch! Det må være irriterende i f.eks bilspill der du kjører på grus og vibratoren går konstant Nei, jeg tror jeg skal begrense meg til en resetknapp-modd i kontrolleren, hvis jeg gidder. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Det er konge da! Føler virkelig smerten til karakteren i spillet. Er jo perfekt i fps og slåsspill. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Setter vel en spiss på spille opplevelsen vil jeg nå tro:) Lenke til kommentar
LekebiL Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 det står jo klart i teksten att det er _FARLIG_ hehe. Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Tøft! Bra å kunne kjenne "smerten" i feks. DOA3. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Tøft!Bra å kunne kjenne "smerten" i feks. DOA3. Kjempekult! Å få varige skader for å "kjenne smerten"! Virkelig verdt det. Jeg foreslår heller å hoppe ned fra slottet. Det er ihvertfall tryggere Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 20.000 volt er da ikke så farlig om det bare går igjennom fingrene dine? Eller? Lenke til kommentar
alos Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 er totalt ufarlig for et normalt friskt menneske som ikke har "peace maker" eller noe i den duren. Er ikke Volten som dreper eller skader, er Amper. Er nok ikke mye ampere du kan hente ut av en Xbox kontroller. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 er totalt ufarlig for et normalt friskt menneske som ikke har "peace maker" eller noe i den duren. Er ikke Volten som dreper eller skader, er Amper. Er nok ikke mye ampere du kan hente ut av en Xbox kontroller. Pace maker kanskje Lenke til kommentar
Phantomerik Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 20.000 volt er da ikke så farlig om det bare går igjennom fingrene dine? Eller? Jeg går ut ifra t du spiller med begge hendene? Isåfall går sikkert strømmen oppetter den ene armen, igjennom hjertet, før den går ned den andre armen din... Lenke til kommentar
alos Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 20.000 volt er da ikke så farlig om det bare går igjennom fingrene dine? Eller? Jeg går ut ifra t du spiller med begge hendene? Isåfall går sikkert strømmen oppetter den ene armen, igjennom hjertet, før den går ned den andre armen din... Hvis du leser artikkelen så ser du at det går kun strøm gjennom to pungter på den ene hånden, IKKE mellom begge hendene, altså går ikke strømmen gjennom hjertet. Lenke til kommentar
N$$ Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 20.000 volt er da ikke så farlig om det bare går igjennom fingrene dine? Eller? Jeg går ut ifra t du spiller med begge hendene? Isåfall går sikkert strømmen oppetter den ene armen, igjennom hjertet, før den går ned den andre armen din... Hvis du leser artikkelen så ser du at det går kun strøm gjennom to pungter på den ene hånden, IKKE mellom begge hendene, altså går ikke strømmen gjennom hjertet. Hvis det skal være dødlig så må det gå ca 10ampere eller noe sånt der og det tviler jeg sterkt på at det er i en Xbox Lenke til kommentar
alos Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 20.000 volt er da ikke så farlig om det bare går igjennom fingrene dine? Eller? Jeg går ut ifra t du spiller med begge hendene? Isåfall går sikkert strømmen oppetter den ene armen, igjennom hjertet, før den går ned den andre armen din... Hvis du leser artikkelen så ser du at det går kun strøm gjennom to pungter på den ene hånden, IKKE mellom begge hendene, altså går ikke strømmen gjennom hjertet. Hvis det skal være dødlig så må det gå ca 10ampere eller noe sånt der og det tviler jeg sterkt på at det er i en Xbox Du går på en kjempesmell der, ved 230V vil strøm i området 25-100 mA føre til akkut hjertelammelse. Men dette må jo gjøres om til volt og Ampere i Xbox kontrollen, noe jeg tror er 5 volt. Altså må det mellom 1,15-4,6 mA på 5 Volt før man får akkut hjertelammelse. Lenke til kommentar
N$$ Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 20.000 volt er da ikke så farlig om det bare går igjennom fingrene dine? Eller? Jeg går ut ifra t du spiller med begge hendene? Isåfall går sikkert strømmen oppetter den ene armen, igjennom hjertet, før den går ned den andre armen din... Hvis du leser artikkelen så ser du at det går kun strøm gjennom to pungter på den ene hånden, IKKE mellom begge hendene, altså går ikke strømmen gjennom hjertet. Hvis det skal være dødlig så må det gå ca 10ampere eller noe sånt der og det tviler jeg sterkt på at det er i en Xbox Du går på en kjempesmell der, ved 230V vil strøm i området 25-100 mA føre til akkut hjertelammelse. Men dette må jo gjøres om til volt og Ampere i Xbox kontrollen, noe jeg tror er 5 volt. Altså må det mellom 1,15-4,6 mA på 5 Volt før man får akkut hjertelammelse. 30-40mA kan være skadlig for hjerte og oppover kan være dødlig, så hvordan tror du da at 1,15-4,6mA på 5 volt kan være hjertelammende?? da kan du jo nesten dø av å ta på ledningen på telefonlinja i følge deg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå