Brunøye Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Hei. Har en maskin som jeg har backtrack4 på. Men nå er det noen andre som skal overta denne maskinen og da er det ønskelig med win7 på den. Men når jeg skal installere win7 så kommer det opp at hd ikke er NTFS (eller hva det sto). Altså er ikke riktig kryptert. Er det noen som kan hjelpe meg. Hvordan krypterer jeg den riktig? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 NTFS er filsystemet Win 7 bruker. Du må formatere disken med NTFS filsystem før du starter innstallasjonen, dette valget finner du der du blir bedt om å partisjonere disken. Lenke til kommentar
Brunøye Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2010 Ble ikke bedt om det. Det som kom opp var valg av system språk, skrive språk og tastaturspråk. Så kunne jeg velge hvordan bit jeg skulle bruke. Så kom det installer fra bunn eller utvide fra eksisterende windows versjon. Husker ikke ordrett. Men var i den duren. Så får ikke valgt å partisjonere disken. Er ikke orginal win7. Men er iso fil av orginal cd plate fikk jeg beskjed om. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Valget er der, du må bare lese litt nøyere under installasjonen. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Se under viduet der du velger hvliken "bit" du vil bruke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå