MosRew Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Hei. Det jeg lurer på er som følger: Jeg lurer på om jeg kan bruke en wifi dongle som accsess punkt, slik at jeg kan koble laptopen til nettet også. Jeg har en stasjonær pc som er koblet til internett via kabel og Kabel modem. Relevant info: Bruker windows 7 ultimate 64 bit på den stasjonære. Wifi-donglen : D-link DWL-g122 Kabel-modem: Thomson TCM420 Bruker det integrerte nettverkskortet i hovedkorte til og få internett. Laptoppen er av typen: Compaq nx6110,altså en gammel traver:P men som fugerer til det meste bortsett fra gaming. På den bærbare har jeg installert Linux Ubuntu 10.04 LTS, det er som sagt den jeg vil få på nett. Men har ikke noe router liggende, desverre. Hvordan går jeg fram? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 http://www.connectify.me/ Lenke til kommentar
MosRew Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 Takker så meget la7dfa.com. Det fungerer utmerket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå