JonnyHZ Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Har i lengre tid vært ute etter Sony Ericsson w595 Lava Black. Flere nettbutikker hevder de har denne (og de tror dette selv), men saken er at de har "Ruby Black"-utgaven og ikke "Lava Black"-utgaven som de annonserer med. Dette er ganske frustrerende og ikke minst irriterende når man får pakken på døra i god tro at man virkelig får produktet man har bestilt. Har vært i kontakt med Netcom, CDON, MPX og et par til, som annonserer med bildet av Lava Black og skriver både black og rubinsort i teksten. For ordens skyld har ingen av disse endret bildet i annonsene sine. Se forskjellen på dette bildet. "Ruby Black" til venstre og "Lava Black" til høyre. "Lava Black"-utgaven viser seg å være et *hard to find* produkt og antakelig ikke mulig å finne i Norge. Håper jeg tar feil og at noen der ute vet om en butikk som virkelig selger SE w595 Lava Black. På forhånd takk! Lenke til kommentar
564215 Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Jeg kan desverre ikke svare på spørsmålet ditt. Men er det noen andre forskjeller på de to telefonene bortsett fra fargen? Lenke til kommentar
JonnyHZ Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg kan desverre ikke svare på spørsmålet ditt. Men er det noen andre forskjeller på de to telefonene bortsett fra fargen? Det er ingen andre forskjeller enn fargen . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå