c-NOfx Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Har fått et lite problem på pc'en i det siste.. Den lagger kontrollert. Lagger i 1.3 Sec - Funker i 18-20 sec - Så kommer en ny lagg på 1.3 Sec - Funker i 18-20 sec Etc Den er så SINNSYKT irriterende.... Har Scannet for virus. er ikke det Har slettet gamle program.. Har prøvd mye nå.. og til slutt tenkte jeg at det var noe med hardwaren.. Tvilsomt at det er Grafikkortet. pc'en lagger i Windows også.. Tviler på PSU, den er ny og gir ikke en slik type lagg.. Tenkte på Harddisken.. den er gammel (2år) å det kan godt være mulig at den er ødelakt. Men etter jeg var i Sikkerhetsmodus, ble jeg usikker igjen. Der lagget det ikke lengere :O Noen som har opplevd lignende? Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Du kan prøve å skru av indeksering, om det er aktivert. Ellser ville jeg, som du er inne på, sjekket harddisken for feil. Minnet bør også sjekkes. Men jeg er nesten sikker på at det er indekseringen som gir deg lagg og lugg. Endret 1. mai 2010 av MogensAlfonse Lenke til kommentar
c-NOfx Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2010 Var ikke indekseringen. Da blir det ny Harddisk på Mandag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå