Delvis Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Det er en DVD R plate jeg fikk fra Usa. Den (som noen flere fra samme sted) spiller helt fint på min dvd-spiller, men stopper(fryser) når den er kommet ca halveis. Har prøvd den på 2 spillere, og det er samme. Har prøvd å rense den uten resultat, men lurer på om det kan være noe å forsøke polere den blankere med straldur? (fixet en cd med det engang) Lenke til kommentar
gustav Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Er dette en plate som er brent i USA, eller er det en plate du har fått fra USA, men brent selv? Fikk ikke helt klarhet i det. :wink: Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2003 Er dette en plate som er brent i USA, eller er det en plate du har fått fra USA, men brent selv? Fikk ikke helt klarhet i det. :wink: ja nå har jeg gitt klarhet i det. Regner med at noe da kunne sies fra eller til hvis det var det ene eller andre?, siden du spurte om det...? ( lurer på om jeg skal prøve med lakkfjerner, for det har jeg liggende) Lenke til kommentar
Heia Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Prøv å teste den med Nero Cd speed, tipper at det er en feilbrenning du har fått.. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2003 Prøv å teste den med Nero Cd speed, tipper at det er en feilbrenning du har fått.. Hva får du til svar på den testen hvis det er en feilbrenning? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå