Gå til innhold

Tenker på å danne ett nytt politisk parti


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skole, om å få til verdens beste skoler og bruk av høyteknologi. Utvide universitetene og høyskolene. Restaurering av gamle skoler.

 

Hadde vel spart mye penger med å få ungdommer ut i arbeidslivet enn at de dropper skolen. Dette kan man jo eventuelt gjøre at skolen blir mer morsommere også at elevene på hver skole er med å planlegge timeplanene litt. Eventuelt ha kveld skole for de som vil ha det? PS: Bare på spesielle områder der det trengs.

 

Ved å gi ungdommer bærbare datamaskinen hjelper ikke så mye, det man eventuelt kunne ha gjort og sikkert hadde kostet mye mindre er å ha en pult som viser bøkene på selve pulten.

 

Dette vil gjøre at elever som mangler bøker har alltid en bok, pluss vis læreren sier bla til side 35 så blar læreren boken for alle på han sin PC.

 

Ved å gjøre skolen mer selvsikker med å klare seg enn å få folk til å droppe skole osv, kunne man spart flere millioner på.

 

Selvsagt vil dette koste millioner med det første, men etterhvert folk kommer ut i arbeidslivet så får man penger tilbake via at man betaler skatt. Kanskje få sponsorer til å hjelpe til å bygge eller fikse ødelagte skoler.

 

Skifte ut lærer som ikke kan lære bort og egentlig aldri skulle vært der. Pluss elever skal ha mindre rettigheter. Noen av mine punkter :p.

 

Går vel greit at jeg svarte enn han som ikke har svart på lenge :p. Ville bare få ut min ide, noen synes vel sikkert at det jeg skriver er absurd eller er imot det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...