DaddyYankee Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Nå lurer jeg faktisk på en ting TS, hvor mye inntekt har du? Budsjett du kan starte med? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Er vel av mangel på det at han søker støtte!? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Høres jo fint ut i teorien. I praksis tror jeg dette kan bli litt verre med tanke på inntekt. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Samt et svært mangelfullt partiprogram. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Det er derfor man har medlemsmøter for å legge til mer politikk i lokale, regionale og nasjonale saker. Som et eksempel var Anders Langes Parti til sterk nedsettelse av skatter, avgifter og offentlige inngrep lite å tilby under deres oppstart, men nå er de Norges nest største parti med langt mer politikk enn hva de hadde i utgangspunktet Endret 3. mai 2010 av ole_marius Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Er jo en fordel å først samle noen interesserte man kan ha medlemsmøter med... Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Støtten min har du! Men jeg lurer fortsatt på det med inntekt. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Skulle gjerne hatt svar på hva som skal gjøres med kriminalitet og forsvar. Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Penger, ja er vel bare å bruke olje fonde til nordmennene ? vi betaler nok skatt så det holder hvorfor i dundre klarer ikke Norge å bruke de penge på mer effektiv måte? Tenkt deg heller en mer effektiv måte å inntekt i landet . Ved å spytte inn mer penger til sykehusene og få sykehus køene lenger ned betyr at flere folk kan begynne å jobbe og betale mer skatt. Da har du plutselig inntekt ettehvert. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Litt vel risikabelt å satse alt på at ny finansiering av helsesektoren skal løse ethvert problem med sykdom, sykdomsfravær og mangel på arbeid. Om denne taktikken ikke blir så effektiv eller tar for lang tid, hva vil du gjøre da? Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Penger, ja er vel bare å bruke olje fonde til nordmennene ? vi betaler nok skatt så det holder hvorfor i dundre klarer ikke Norge å bruke de penge på mer effektiv måte? Tenkt deg heller en mer effektiv måte å inntekt i landet . Ved å spytte inn mer penger til sykehusene og få sykehus køene lenger ned betyr at flere folk kan begynne å jobbe og betale mer skatt. Da har du plutselig inntekt ettehvert. Hehe, tviler veldig på at det er så enkelt. Vi bruker allerede enorme summer i helsesektoren, å få ned helsekøene koster massevis, og gevinsten er relativt liten. Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg har informasjon som jeg ikke har lov å si og vist dere hadde funnet ut det så hadde dere blitt skremt hvordan sykehusene operer pluss det hadde spart mange millioner i året. Ekke rart vi bruker mange millioner på det når sykehusene ikke engang klarer noe selv. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 At sykehus sender mange milioner ut i sanden er jo en kjent sak. Bare se på USA som bruker mest penger i verden på helse, de har et helsetilbud som er dårligere enn mye av det du finner i Europa. Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Men dette gjør de med vilje. Sier jo litt? For å prøve å spare noe som folk kanskje legger merke til senere håper jeg kanskje om et år eller noe. Men nok off-topic her. Beklager det! Men hvordan lager man egentlig et egent parti alltid lurt på det? Endret 6. mai 2010 av Andzel Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Man må vel ha så og så mange underskrifter iallefall. Husker godt da jeg så Det politiske parti vandre rundt på sjenkesteder for å samle underskrifter. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Det er like forundelig hver gang noen prater om nye partier, at INGEN bryr seg om samfunnssikkerhet, justis eller lignende. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Kansje han er fornøyd med det som er i dag. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Trådstarter: En liten oppdatering kanskje? Begynn med å svare på innlegget mitt Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Jeg skulle gjerne sett et litt mer utfyllende partiprogram først. (Kansje jeg burde spekulere på et eget)!? Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Du må ha en streng innvandringspolitikk. Se på britiske BNP og Sverigedemokraterna. Kall partiet Norsk Samling Vi har allerede NP? Nei de har lagt ned de, så hva får deg til å tro at NP II blir noe bedre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå