Gå til innhold

Ubrukelige superheltekrefter

Anbefalte innlegg

Denne kommer helt sikkert ikke til å ta av, men er artig uansett.

Leken går som følgende: Første person sier en superheltekraft.

Neste person sier da hvordan h*n vil bruke denne superkraften til å stoppe onde Dr X og dommedagsmaskinen hans fra å ødelegge verden.

Det artige her er at ting kan bli virkelig vanskelig, og man får virkelig la kreativiteten slippe løs. Et eksempel er gitt under

Person 1. Du har evnen til å kunne drikke appelsinjus rett eetter du har pusset tennene, uten å få vondt.

Person 2. Jeg ville pusset tennene mine, også mens Dr X så på drukket appelsinjuice. Professoren vil da tro at jeg enten svelger juicen eller spytter den ut så fort som mulig, men jeg lagrer den diskre i munnen min. Så når professoren ikke ser, spruter jeg juicen i øynene hans, og stopper dommedags-maskinen.

Og da begynner jeg

------------------------------------------------

Du har superheltkraften at du kan snurre veldig mange ganger rundt på en kontorstol uten å bli svimmel. Hvordan vil du stoppe onde Dr X?

Endret av Nebuchadnezzar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Setter på påhengsmotor på kontorstolen og et barberblad på skoen. Så snurrer jeg rundt på stolen mot dr X og kutter han opp og kutter opp dommedags-maskinen.

Du har superheltkraften at du kan stå baklengs på langrennski mens du spiser eple.

Lenke til kommentar

Jeg står baklengs ned en bakke og spiser eple. På veien ned får jeg så mye fart at jeg kjører rett i Dr. X. Eplesaften kommer i øynene hans, og han kollapser ned til bakken. Jeg kjører baklengs over hodet hans, og henter eplet mitt.

Du har superkraften at du kan gjøre gull til bly.

Lenke til kommentar

Jeg omgjør alle gull ressursene til Dr X om til bly, også gjør jeg alle gulltenne hans om til bly. før jeg tilslutt leverer dødstøtet, at jeg omgjør alt gullet i kroppen hans til bly. Slik at han dør av bly forgiftning. (Mennesker har faktisk gull i kroppen, men om det er store nok mengder til å gi blyforgiftning aner jeg ikke)

Du kan skyte bier ut av rumpen, men det gjør fortsatt veldig, veldig vondt.

Lenke til kommentar

Jeg omgjør alle gull ressursene til Dr X om til bly, også gjør jeg alle gulltenne hans om til bly. før jeg tilslutt leverer dødstøtet, at jeg omgjør alt gullet i kroppen hans til bly. Slik at han dør av bly forgiftning. (Mennesker har faktisk gull i kroppen, men om det er store nok mengder til å gi blyforgiftning aner jeg ikke)

Du kan skyte bier ut av rumpen, men det gjør fortsatt veldig, veldig vondt.

Jeg skyter bier i hodet på Dr X slik at de stikker han i hjel. mens jeg smører rumpa med lindrene salve.

Jeg kan sprute melk ut av nesen men bare noen milliliter av gangen.

Lenke til kommentar

får min homeboy superman til å få jorden til å gå et døgn tilbake mens jeg spawner en katt på DR X som er redd for katter å skrur av dommedags maskinen i skrekk.

Du kan forvandle deg selv til en shemail. (dame med penis) i 30sek før virkningen går ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...