Gå til innhold

Har du blitt Suspandert fra Xbox Live noen gang?

Har du blitt suspandert noen gang?  

29 stemmer

1. 1. Har du blitt suspandert noen gang?

2. 2. Hvor mange ganger har du blitt suspandert?

Anbefalte innlegg

Hei karar!

Antagligvis er det noen som ikke har likt meg igjen fordi jeg er god og fair i CoD:MW2

Eller så er det grunnet at jeg har fila reports på folk som har "hacket" xboxen sin.

(Da mener jeg folk som har endret gamernavn).

Xbox LIVE

Notification of Temporary Suspension: Inappropriate content in your profile:

Bio It's time to kick bubblegum and chew ass!

Ser ut som amerikanerne er trippen på alt.

Blir kraftig irritert.

Har du blitt suspandert noen gang? Og hvorfor.

Endret av Toast Is Pimp!
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Amerikanerne tåler ingenting. De har vell enda handa på bibelen over der.

Når ingen tørr og tøye grensene, så skjer det ingenting.

Som feks Afrikanske-Amerikanske damen som nektet og flytte seg bakerst i bussen. Det som tok opp saken om "rase" sprøsmålet.

Rosa Parks?

Lenke til kommentar

Du er ganske retard som snakker om ting du ikke har peiling på..

Fra Wikipedia:

1. desember 1955, i Montgomery i Alabama, nektet hun å gi fra seg setet i den «fargede» delen av Buss No. 2857 til fordel for en hvit mann som gjorde krav på det fordi den «hvite» delen var full. Motivet var at hun var lei av bli behandlet som en annenrangs borger. Parks ble arrestert, dømt og fengslet. Men E.D Nixon og Clifford Durr betalte kausjonen samme kvelden som hun ble arrestert.

Kvelden etter samlet 50 ledere i det fargede miljøet, ledet av da nokså ukjente Martin Luther King jr., seg for å diskutere passende aksjoner etter hendelsen. Resultatet var at hele det fargede miljøet gjennomførte en 381 dager lang boikott av bussene i Montgomery, fra desember 1955 til desember 1956. Den førte til at et stort antall busser ble stående parkert i månedsvis, inntil lovene som tillot segregering på offentlige kommunikasjonsmidler ble opphevet. Denne hendelsen var med på å sette i gang flere protester mot segregeringen.

USAs høyesterett kom i 1956 frem til at segregering av svarte og hvite på busser var grunnlovsstridig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...