Korporal Kranium Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Stilig nok den, men hater røde biler ^^ Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Lancia Delta Integrale HF Evo Lotus Esprit Turbo BMW M3 E30 Audi Sport Quattro Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Om jeg ikke skulle ryke på en smell ved å gjøre noen gravide de neste to-tre årene så blir en E92 M3 min neste. Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Varebil: H Van Stasjonsvogn: 406 Sedan: 505 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Noen fler av mine 242 med 86+ fronten og turbo (Helst moderat trimmet b230fk/ft samt. gertag kasse og sinterclutch, samt. 1031 bakaksel, coiloverset, bremser fra 850t5r, siden de er så eldgamle bør det ikke være umulig og få gategodkjent med halv/fullbur heller ) Skal forøvrig være matt svart Volvo 340/360 drift/timeattack prosjekt med LS1 /m kompressorkit, fullbur, sømsveiset karroseri, latterlig bredding+++ Jokere: 323 Gtr Smått opphoret RX8 som bruksbil igjennom sommerhalvåret. (turbokit??) Riktig stylet 2.2 Vtec Prelude (4gen funker også) Galant VR4 (helst den første utgaven (sjette gen galant) men alle funker) vanlig 6'er galant gti funker også som en enda mer realistisk drømmebil ) Mitsubishi Lancer/colt gti 16v må egentlig nevnes i samme åndedrag! Noen fler jeg kom på i slengen Lenke til kommentar
SLi Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 *host* harry.. sååeee fint vær idag? 4 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) *host* harry.. sååeee fint vær idag? Og så? Noen flere helter fra det glade 80-tall som jeg kunne tenkt meg Celica GT-4 ST165 3'er Prelude Endret 11. juni 2013 av Primer4 Lenke til kommentar
Inz4ne Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Stilig nok den, men hater røde biler ^^ Takk takk Alle har hver sin smak, personlig ville jeg helst hatt den i en slags mørk blå, men med tanke på hvor få det er av disse og hvor god stand denne er i, med tanke på alder, og det at jeg og liker røde biler så var det ikke et vanskelig valg Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Noen fler av mine 242 med 86+ fronten og turbo (Helst moderat trimmet b230fk/ft samt. gertag kasse og sinterclutch, samt. 1031 bakaksel, coiloverset, bremser fra 850t5r, siden de er så eldgamle bør det ikke være umulig og få gategodkjent med halv/fullbur heller ) Skal forøvrig være matt svart Volvo 340/360 drift/timeattack prosjekt med LS1 /m kompressorkit, fullbur, sømsveiset karroseri, latterlig bredding+++ Jokere: 323 Gtr Smått opphoret RX8 som bruksbil igjennom sommerhalvåret. (turbokit??) Riktig stylet 2.2 Vtec Prelude (4gen funker også) Galant VR4 (helst den første utgaven (sjette gen galant) men alle funker) vanlig 6'er galant gti funker også som en enda mer realistisk drømmebil ) Mitsubishi Lancer/colt gti 16v må egentlig nevnes i samme åndedrag! Noen fler jeg kom på i slengen Nå står det jo også "realistisk" i tittelen, det er ikke de på lista di iallefall ^^ Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) Nå står det jo også "realistisk" i tittelen, det er ikke de på lista di iallefall ^^ Hva mener du? 242'n er din for under 50 000,- inkl alt av deler/motor samt. en god del albuegris. 340/360'n kan bygges for under 150 000,- (ikke inkludert timer ) 323gtr: 30 000-70 000,-ish avhengig av stand RX8 kan bli din fra 150 000,- (Sett dem mye billigere, feil årstid å kjøpe på) Prelude 4/5 med riktig motor: 20 000-80 000,- avhengig av årstall og stand Galant VR4 her begynner vi å snakke sjelden, men mener det er registrert iallefall 2 i norge og en av de var for salg for ett par år siden, om man nøyer seg med å ikke ha skilter på er det dog ikke så veldig vanskelig og få snappet til seg en for en rimelig penge fra japan. Galant Gti er ganske sjelden men det fins endeø av de rundt omkring i Norge og Europa, så er man på utkikk med pengene klar får man snappet til seg en for rundt 20 000-30 000,- om man er kjapp nok Samme gjelder Lancer/colt Gti 16v Toyota GT-4 ST165 er det mange av lengre ned i europa, sjelden den og? ja men hvis de fantes bak hvert eneste gatehjørne hadde jeg nok ikke hatt like lyst på en. (ikke superdyr heller) 3'er lude: finnes altids iallefall en i shabby stand på autodb/finn, mange lengre ned i europa. Alle bilene jeg nevnte kan kjøpes og hentes for en pris tilsammen lavere enn samtlige andre som blir nevnt her. Edit: Enda en jeg kom på Sort Chevrolet stepside fra slutten av 1950'tallet med minimum en 502 big block, helst en 572 (9,4l ) skal brukes til streetlegal drag, cruising og lyskryssracing. Endret 11. juni 2013 av Primer4 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 I tillegg til tidligere nevnte E 63 AMG er det jo et par andre man må ha: -Ascona B -Golf I GTi 1,8 Dessverre begynner begge å bli latterlig dyre om man skal ha noe ålreit. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 (endret) Av "nyere" eller dyr bil har jeg vanskelig for å velge noe, men måtte blitt noe i Ferrari 355/Porsche 911 sjangeren tenker jeg. Av andre biler kunne jeg bladd opp mye for, er en slik en, i perfekt stand vel og merke: Saab 99 turbo Endret 12. juni 2013 av untouch4ble 1 Lenke til kommentar
Fictivision Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Jeg ville definitivt valgt Mercedes W124 500E eller en Porsche 911 Targa fra 1970. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Av "nyere" eller dyr bil har jeg vanskelig for å velge noe, men måtte blitt noe i Ferrari 355/Porsche 911 sjangeren tenker jeg. Av andre biler kunne jeg bladd opp mye for, er en slik en, i perfekt stand vel og merke: Saab 99 turbo beste Saab noensinne har laget. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Eneste franske bilene jeg kunne tenkt meg. Alpine 110 Clio Williams Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Clio Sport V6 er glemt vel? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Langt ifra glemt, men for tung, for kort aksjeavstand og for upraktisk for min smak Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 (endret) Langt ifra glemt, men for tung, for kort aksjeavstand og for upraktisk for min smak Du tenker nok på akselavstand, forstod den. Men R5 Turbo har ikke plagsomt lang akselavstand den heller, faktisk har Clioen lenger akselavstand (Clio har 2532mm, R5 Turbo har 2430m akselavstand) Ikke er den særlig praktisk heller. (Både R5 Turbo og Clio V6 har motoren midt i, og mangler bakseter) Dog er den en del lettere enn Clio V6.. (R5 Turbo veier ca 970kg mot Clio sine 1475kg) Selv vil jeg gjerne ha en R5 Turbo, men jeg tar gjerne en Clio V6 Phase 2 også.. 255hk i den bilen skal nok funke fint. R5 Turbo står høyt på lista mi og.. Jeg har fått gleden av å kjøre R5 Turbo (ikke Turbo 2), og må si det var noe godt utenom det ordinære. Endret 15. juni 2013 av Snylter Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Jeg og min svenske samboer flytter om en stund til hennes hjemby Malmö. Da havner plutselig en av mine største drømmer godt innenfor rekkevidde. JGTC-legenden Nissan BNR32 Skyline Gtr 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå