Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Din realistiske drømmebil!

Anbefalte innlegg

Av gamle mercer er det Mercedes 190 E II jeg liker best

EDIT: En sånn kunne jeg faktisk tenkt meg :D

Dropp den høye spoileren så hadde den vært pen.

Blir en liten repost, men her oppsummerer jeg drømmebilene:

91-850-02.JPG

1975-black-coupe-corvette.jpg

36_-1572410611.jpg

Satser på å få kjøpt den øverste etter jeg har bodd i Storbritannia noen år! Men handler ikke denne tråden om å drømme?

svjijll39fmsw9ofisn9.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Mercedes-Benz E500 W124 :cool:

3857665118_6bbf907916.jpg

Dette er bilen. Tanks med riktig fargekombinasjon og motor.no

Enig! Noe av det grommeste du kan få, uten at det ser ut som ei kebabtralle.

Forsåvidt en av mine drømmebiler også.... ;)

Ser at det har dukket opp en del av dem på prøveskilt det siste året.

Men du bør ikke parkere en 500 ved siden av min, for da er du motorløs dagen etter, og stasjonsvogna ved siden av har fått en oppgradering. ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

kanskje en porsche 944?epcp_0810_10_z+1989_porsche_944_turbo+speed_force_racing.jpg

Tross ikke ontopic, må jeg få kline til og si at jeg nettopp har realisert drømmen :D ... En porsche 944s2 :D

Ny bildrøm. Jeg er bitt av basillen. En gang vil jeg eie en porsche 993. Aller helst en turbo, men den er nok ikke realistisk. En carrera 2 eller carrera 4 derimot..? :)

f_673665_1.jpg

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Atomicbump!

Hva synes dere om de her?

DSC_0096.jpg

Er selv dead-set på en moderat NA-trimmet ITR (200 hjulhester iallefall) blir neste bil når jeg endelig har mulighet til å bytte ut skraphaugen jeg ruller rundt i nå, har hatt lyst på en sånn siden jeg var 16-17.

Den skal være knallgul og sitte på Ground Control coilovers samt noen hvite pulverlakkerte billige, brede 16" te-37 kopier (typ rota eller lignende) med moderat dekkstrekk.

Null styling utvendig, kun evt. fjerning av emblemer og evt. bytte ut type r spoileren med en diskre leppe og evt. en diskre takspoiler, innvendig er ett trangt OMP bøtteseter, firepunktseler og ett bittelite OMP ratt i semsket skinn samt ett ordentlig shortshiftset med forlanget girspake ett must.

Blir kun brukt 8 mnd i året, resten av tiden skal jeg rulle rundt i en smått trimmet volvo 240 herregårdsvogn med Vag-turbodieselen fra 940. denne kan få de orginale framsetene fra integraen :p

volvo-240-wagon.jpg

Lenke til kommentar

Tja, om noen år kan det vel muligens bli en E 63 AMG 4Matic tenker jeg..

Så snart noen andre har tatt 5-6 års verditap begynner den å bli farlig aktuell!

Men jeg kan nøye meg med en E 500 4Matic og jeg.

Endret av Snylter
Lenke til kommentar

Ingen biler er realistiske i og med at jeg ikke har en fast jobb siden jeg fortsatt er under 18. MEN, hvis jeg skulle valgt en drømmebil, med en normal lønn.. hmm..

Audi A5.. S5 helst. Syntes den er rå! Litt dyr hvis du velger den dyreste versjonen av A5 eller S5, men. (RS5 blir for dyrt og for mye for norske veier).

Endret av SLi
Lenke til kommentar

Jeg har veldig lyst på en Alfa Romeo Brera fordi det muligens er den aller peneste ikke-sportsbilen som er produsert dette århundret og fordi man må eie en Alfa i løpet av livet.

Som Top Gear sier: "you can't consider yourself a true petrolhead until you've owned an Alfa".

OrKg3Gr.jpg

Endret av Kjøleskap
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Realistisk drømmebil?

Skal ut å prøvekjøre Volvo XC60 i morgen, har prøvekjørt CX5`n til Mazda. Skal teste Audi A4 2.0tdi ca 2012 modell, Volvo V60T3 samt en 2012 BMW 318touring.

Så skal jeg bestemme hvilken en av de realistiske drømmebilene jeg skal kjøpe. Budsjettet er på ca 400K + - avhengig av om jeg finne en god deal.

Endret av PanserJohan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...