Gjest Slettet+13412342564 Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Fått meg en ny drømmebil som ikke er så altfor urealistisk om et par år: 1967 Ford Mustang Fastback Lenke til kommentar
T.A Skrevet 6. september 2010 Forfatter Del Skrevet 6. september 2010 Har ikke så mye peil på vintage biler, eller som denne. Men er det ikke sånn at du må skru MYE på en slik bil?.. Er helt konge å kjøre en da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564 Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Har ikke så mye peil på vintage biler, eller som denne. Men er det ikke sånn at du må skru MYE på en slik bil?.. Er helt konge å kjøre en da Joa, det stemmer det, men jeg liker å skru, selv om jeg ikke har peiling (ennå). Det går jo ann å utsette skruinga ved å kjøpe en nylig totalrestaurert variant også, da. Men da er jo litt av sjarmen borte Lenke til kommentar
T.A Skrevet 6. september 2010 Forfatter Del Skrevet 6. september 2010 ja, du sier noe der Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Min middels Realistiske drømmebil må nok være en Audi RS4 B5 Like etterfulgt av en Sierra Cosworth Vingebil Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Fått meg en ny drømmebil som ikke er så altfor urealistisk om et par år: 1967 Ford Mustang Fastback Jeg har aldri skjønnt folks fasinasjon av denne bilen. Og jeg missliker den stort sett av to grunner, den er ikke noe pen, og ALLE vil ha Mustang. Både Dodge og Plymouth har biler som er mye råere en denne Men løp og kjøp om du intreserer deg for bil! Ingenting er som å ha et skikkelig restaureringsprosjekt på gang! Supert å ha når man har krangla med kjerringa og bare vil være i fred:D åsså har man jo en plass å kaste bort penger også! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Må vel være en E30 eller en Scirocco Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 eller en Scirocco Det er vell den råeste bilen VW noen gang har laget, bare Corrado er i nærheten av den. Sleng på Rieger stylingen så er den sexy som faen:D Eneste VW som jeg kunne tenkt meg å kjørt. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Enig der. Utrolig rå bil Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) Siden jeg kjeder meg så tenkte jeg at jeg skulle reposte lista mi, nå med bilder:D - Toyota MR2 Turbo - Toyota Supra MK4 Link fjernet av admin - Mazda RX7 FD3S - Mazda 626 ombygget til RWD og Wankel og 626 dailydriver med V6. Bildet er av skjønnheten min <3 trenger bare regelendring for ombygging i norge så blir det wankel på den - Toyota Celica Liftback MK1 med V8 Endret 9. september 2010 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Alfa lager unektelig svært pene biler ja. Personlig synes jeg MiTo virker spennende, særlig da jeg så 5th Gear's test som konkluderte med kjøreglede på høye med nye Mini. Verditapet på Alfa'er er dog mildt sagt grusomt, og man kan ikke være helt riktig skrudd sammen hvis man kjøper ny Alfa (og i hvert fall ikke hvis man selger igjen innenfor 2-3 år). Men dette kan jo også være med på å gjøre en bildrøm som inkluderer en Alfa veldig mye mer realistisk for oss som ikke nødvendigvis må ha bil rett fra fabrikk Vel, for at du skal kunne kjøpe en brukt Alfa, må noen kjøpe dem nye først vet du Har prøvd MiTo og synes den er litt liten og skranglete, samt likte ikke helt interiøret, selv om den er kul utvendig. Giuliettaen er lang bedre der. Så vi får se om ikke det blir å bestille seg en sånn før jul. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Har prøvekjørt MiTo to ganger nå, og begge gangene var det nok interiørkvaliteten som var mest skuffende, dessverre. Annet enn det var det en veldig artig bil. Spesielt MultiAiren med 135 hester. De kunne droppet all den liksom-karbonen overalt. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 En Merceeds såklart, Gjerne en S-klasse, AMG blir ikke for dumt det heller Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Jeg har slettet et bilde fra en post på denn siden. Ikke fordi jeg ikke likte bilen, men fordi Google anser nettstedet det var tatt fra som skadelig, og dermed flagget tråden som farlig. Ser ikke helt hvorfor et bildelsfirma skal være noen trussel, men det får bli mellom dem og Google. Geir Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Jeg har ellers to "realistiske" drømmebiler for øyeblikket: En Mercedes SLK (det må bli en 1,8 liters motor og noen år gammel da, om det skal lkunne kalles realistisk.) og en Arctic Truck Hilux. (Til hvert sitt bruk.) Men det blir nok med drømmen. Idag kjører jeg 93-modell Passat. (Som alt er kommet til det punkter hvor service og reparasjoner koster meg like mye pr. år som verditapet på en Hilux.) Geir 1 Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 - Toyota Celica Liftback MK1 med V8 Det var en av de fineste jeg har sett Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564 Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Fått meg en ny drømmebil som ikke er så altfor urealistisk om et par år: 1967 Ford Mustang Fastback Jeg har aldri skjønnt folks fasinasjon av denne bilen. Og jeg missliker den stort sett av to grunner, den er ikke noe pen, og ALLE vil ha Mustang. Både Dodge og Plymouth har biler som er mye råere en denne Men løp og kjøp om du intreserer deg for bil! Ingenting er som å ha et skikkelig restaureringsprosjekt på gang! Supert å ha når man har krangla med kjerringa og bare vil være i fred:D åsså har man jo en plass å kaste bort penger også! Hehe, det gjorde ikke jegh eller, før jeg så en i levende live Alltid likt Mustang, jeg. Vet ikke helt hvorfor heller Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Er litt kjedelig av meg, men den bilen jeg håper på å få råd til og som jeg mest sansynlig vil er Mitsubishi Lancer: Mens min urealistiske som jeg har drømt om i flere år og som jeg mest sansynlig aldri får råd til er en helt ny Chevrolet Suburban: Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Audi RS3: Jeg skal ha en med like felger da. Lenke til kommentar
T.A Skrevet 12. september 2010 Forfatter Del Skrevet 12. september 2010 Nye CLS (CLS 500)! Interiør: Eksteriør: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå