Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Din realistiske drømmebil!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+13412342564

Har ikke så mye peil på vintage biler, eller som denne. Men er det ikke sånn at du må skru MYE på en slik bil?..

Er helt konge å kjøre en da :)

Joa, det stemmer det, men jeg liker å skru, selv om jeg ikke har peiling (ennå).

Det går jo ann å utsette skruinga ved å kjøpe en nylig totalrestaurert variant også, da. Men da er jo litt av sjarmen borte :)

Lenke til kommentar

Fått meg en ny drømmebil som ikke er så altfor urealistisk om et par år:

1967 Ford Mustang Fastback

Jeg har aldri skjønnt folks fasinasjon av denne bilen.

Og jeg missliker den stort sett av to grunner, den er ikke noe pen, og ALLE vil ha Mustang. :hrm:

Både Dodge og Plymouth har biler som er mye råere en denne :D

Men løp og kjøp om du intreserer deg for bil! Ingenting er som å ha et skikkelig restaureringsprosjekt på gang! Supert å ha når man har krangla med kjerringa og bare vil være i fred:D åsså har man jo en plass å kaste bort penger også!

Lenke til kommentar

Siden jeg kjeder meg så tenkte jeg at jeg skulle reposte lista mi, nå med bilder:D

- Toyota MR2 Turbo

zeitnatt037crop.jpg

- Toyota Supra MK4

Link fjernet av admin

- Mazda RX7 FD3S

fd3s_mazda_rx7_05.jpg

- Mazda 626 ombygget til RWD og Wankel og 626 dailydriver med V6.

ShootHavna3.jpg

Bildet er av skjønnheten min <3 trenger bare regelendring for ombygging i norge så blir det wankel på den :ph34r::)

- Toyota Celica Liftback MK1 med V8

ra-celica1.jpg

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar

Alfa lager unektelig svært pene biler ja. Personlig synes jeg MiTo virker spennende, særlig da jeg så 5th Gear's test som konkluderte med kjøreglede på høye med nye Mini. Verditapet på Alfa'er er dog mildt sagt grusomt, og man kan ikke være helt riktig skrudd sammen hvis man kjøper ny Alfa (og i hvert fall ikke hvis man selger igjen innenfor 2-3 år). Men dette kan jo også være med på å gjøre en bildrøm som inkluderer en Alfa veldig mye mer realistisk for oss som ikke nødvendigvis må ha bil rett fra fabrikk :)

Vel, for at du skal kunne kjøpe en brukt Alfa, må noen kjøpe dem nye først vet du :p Har prøvd MiTo og synes den er litt liten og skranglete, samt likte ikke helt interiøret, selv om den er kul utvendig. Giuliettaen er lang bedre der. Så vi får se om ikke det blir å bestille seg en sånn før jul.

Lenke til kommentar

Jeg har ellers to "realistiske" drømmebiler for øyeblikket: En Mercedes SLK (det må bli en 1,8 liters motor og noen år gammel da, om det skal lkunne kalles realistisk.) og en Arctic Truck Hilux. (Til hvert sitt bruk.) Men det blir nok med drømmen. Idag kjører jeg 93-modell Passat. (Som alt er kommet til det punkter hvor service og reparasjoner koster meg like mye pr. år som verditapet på en Hilux.)

Geir :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564

Fått meg en ny drømmebil som ikke er så altfor urealistisk om et par år:

1967 Ford Mustang Fastback

Jeg har aldri skjønnt folks fasinasjon av denne bilen.

Og jeg missliker den stort sett av to grunner, den er ikke noe pen, og ALLE vil ha Mustang. :hrm:

Både Dodge og Plymouth har biler som er mye råere en denne :D

Men løp og kjøp om du intreserer deg for bil! Ingenting er som å ha et skikkelig restaureringsprosjekt på gang! Supert å ha når man har krangla med kjerringa og bare vil være i fred:D åsså har man jo en plass å kaste bort penger også!

Hehe, det gjorde ikke jegh eller, før jeg så en i levende live :)

Alltid likt Mustang, jeg. Vet ikke helt hvorfor heller :p

Lenke til kommentar

Er litt kjedelig av meg, men den bilen jeg håper på å få råd til og som jeg mest sansynlig vil er Mitsubishi Lancer:

2009_mitsubishi_lancer_sportback_new-thumb.jpg

Mens min urealistiske som jeg har drømt om i flere år og som jeg mest sansynlig aldri får råd til er en helt ny Chevrolet Suburban:

2009-Chevrolet-Suburban-07.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...