Hyperio Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 BMW 6-serie er noe av det styggeste som kan treffe øynene dine! Men det er subjektivt. Det må det være, jeg har lenge synes at 6-serien er den fineste BMWen. Er spent på den nye. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Er kanskje blitt smittet av foreldrene mine, men jeg synes at nesten all Audier som er laget de siste årene er skikkelig pene biler. Har jo ikke lappen selv, men jeg synes designet, kvalitetsfølelsen og luksus preget er det som gjør Audi'er så fine Den nye Audi A7 Concept saken er jo rå sprek, men verdens diggeste bakende Og nei, 6-serie er ikke pen. Kladden bak ødelegger alt Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Og nei, 6-serie er ikke pen. Kladden bak ødelegger alt Thank you for proving my point! Ingen BMWer etter 2004-ish er pene i mine øyne. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Er ikke dette en fin BMW? Z4. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Og nei, 6-serie er ikke pen. Kladden bak ødelegger alt Thank you for proving my point! Ingen BMWer etter 2004-ish er pene i mine øyne. Jo. 3-serien har vokst veldig på meg. Både sedanen og coupeen. Ja jeg vet at disse bilene ikke er 100% orginal, men de er barsk som faen Ellers er jeg enig når det kommer til resten av modellene. Btw Hyperio, det var en heslig farge og en veldig uheldig vinkel for Z4en. Nye er helt klar lekker. Beveger seg vekk fra Bangle, noe som gjør den betydelig penere enn den gamle. Hadde faktisk glemt denne, men den er skikkelig sikle-materiale Endret 1. august 2010 av rublings Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 BMW>Allt Audi a5 er ganske fet da, den går Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Z4 er ironisk nok en av de styggeste BMW-ene som finnes! Jeg vil gjerne ha noen orginale, for det er dem jeg må leve med! Men bare la meg være teit og trangsynt! Jeg har full respekt for dere som liker dem! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Btw Hyperio, det var en heslig farge og en veldig uheldig vinkel for Z4en. Er over hodet ikke enig i at det er en heslig farge. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Har en liste her ja - MR2 Turbo - Toyota Supra MK4 - Mazda RX/ FD3S - Mazda 626 ombygget til RWD og Wankel - Toyota Celica Liftback MK1 med V8 Så langt er vell 4 og 5 nesten i boks, har bilene venter bare på lovendring for å starte ombygging:) Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Har en liste her ja - MR2 Turbo - Toyota Supra MK4 - Mazda RX/ FD3S - Mazda 626 ombygget til RWD og Wankel - Toyota Celica Liftback MK1 med V8 Så langt er vell 4 og 5 nesten i boks, har bilene venter bare på lovendring for å starte ombygging:) Bilde av Liftbacken!! (har en selv) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) Btw Hyperio, det var en heslig farge og en veldig uheldig vinkel for Z4en. Er over hodet ikke enig i at det er en heslig farge. Den nye Z4 trenger m-sport bodykit for å være virkelig pen, men ja, det var en lite flatterende vinkel. En av få Endret 2. august 2010 av MrLee Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Har en liste her ja - MR2 Turbo - Toyota Supra MK4 - Mazda RX/ FD3S - Mazda 626 ombygget til RWD og Wankel - Toyota Celica Liftback MK1 med V8 Så langt er vell 4 og 5 nesten i boks, har bilene venter bare på lovendring for å starte ombygging:) Bilde av Liftbacken!! (har en selv) Meget lite rust til den prisen jeg ga for den! Trenger bare en plass å jobbe nå så blir det prosjekt <3 Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) - BMW 323i/328i E46 - BMW 528i E39 Disse skal være strøkne og originale, ha sportsseter i skinn og sportsunderstell. Endret 2. august 2010 av member-101642 Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Meget lite rust til den prisen jeg ga for den! Trenger bare en plass å jobbe nå så blir det prosjekt <3 Lekker her er min: Men nok off topic Endret 3. august 2010 av xibriz Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Alfa Romeo Giulietta og Ferrari 355 Berlinetta! Yess! Lenke til kommentar
T.A Skrevet 23. august 2010 Forfatter Del Skrevet 23. august 2010 Nye Mercedes CLS ser jo helt konge ut! Muligens min nye drømmebil Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Nye Mercedes CLS ser jo helt konge ut! Muligens min nye drømmebil Den fæle bananen der? Synes til og med Passat CC er penere om man skal sammenligne med biler av samme type. Står flere av dem parkert i gata der jeg bor, og jeg klarer ikke komme over hvor stygg MB'n er. Realistisk drømmebil for min del må være den nye Alfa Romeo Giulietta. 1,4 Multiair bensin turbo på 170hk er jo absolutt innenfor rekkevidde prismessig. Styling, se vedlagt bilde. Den er litt for kjip med 16" og manglende sportspakke synes jeg. Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Alfa lager unektelig svært pene biler ja. Personlig synes jeg MiTo virker spennende, særlig da jeg så 5th Gear's test som konkluderte med kjøreglede på høye med nye Mini. Verditapet på Alfa'er er dog mildt sagt grusomt, og man kan ikke være helt riktig skrudd sammen hvis man kjøper ny Alfa (og i hvert fall ikke hvis man selger igjen innenfor 2-3 år). Men dette kan jo også være med på å gjøre en bildrøm som inkluderer en Alfa veldig mye mer realistisk for oss som ikke nødvendigvis må ha bil rett fra fabrikk Lenke til kommentar
T.A Skrevet 6. september 2010 Forfatter Del Skrevet 6. september 2010 Den fæle bananen der? Synes til og med Passat CC er penere om man skal sammenligne med biler av samme type. Står flere av dem parkert i gata der jeg bor, og jeg klarer ikke komme over hvor stygg MB'n er. CLS er den nydeligste Mercedesen synes jeg. Passat CC derimot er bare en billig kopi. Og så du vet det, så mente jeg den nye Ruller ikke på norske veier ennå (Ei heller resten av verden) så tror nok ikke du har sett den Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 CLS er et smykke av en bil etter mitt syn. Mercedes har fått dreisen på det med å lage "dråpeformede" coupe'er. E-klasse coupe er heller ikke å forakte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå