MrLee Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Det kommer helt ann på hvordan du kjører Selvsagt, når svart er "I drive it like I stole it", så kan det bli litt dyrt i lengden ja Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Jeg drømte om biler den gang jeg hadde dårlig råd. Nå har jeg penger nok til det jeg har lyst på, og kjører rundt i en rimelig Skoda. Har planer om å bytte til en Yeti, men drømmer ikke om det. Lenke til kommentar
T.A Skrevet 23. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2010 Jeg drømte om biler den gang jeg hadde dårlig råd. Nå har jeg penger nok til det jeg har lyst på, og kjører rundt i en rimelig Skoda. Har planer om å bytte til en Yeti, men drømmer ikke om det. Du kan ikke være veldig bil interessert? (Ikke ta det negativt, altså ) Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Hvis jeg i dag hadde hadd en god jobb, hus og skullet kjøpe bil med lån så blir det sannsynligvis Volvo V70/S60 med T5-motor. Finfine biler som tar forbikjøringer på strak arm og ser svært stilige ut! Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Hvis jeg i dag hadde hadd en god jobb, hus og skullet kjøpe bil med lån så blir det sannsynligvis Volvo V70/S60 med T5-motor. Finfine biler som tar forbikjøringer på strak arm og ser svært stilige ut! Mulig jeg tar feil, men er det ikke en ganske stor prisforskjell på de bilene? Eller er det XC60 jeg tenker på? Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Toppmodellen av V70 med D5-motoren på 205hk/420nm koster 573 800,-. Samme utstyrsklasse av S60 med samme motor koster 541 800. En to år gammel modell med 40-50k km på klokka bør man da kunne få til en grei pris.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 S60 , absolutt ikke en ueffen bil det nei Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Hvis jeg i dag hadde hadd en god jobb, hus og skullet kjøpe bil med lån så blir det sannsynligvis Volvo V70/S60 med T5-motor. Finfine biler som tar forbikjøringer på strak arm og ser svært stilige ut! V70 er utrolig god å kjøre. Min far har en 2.4D chippa til litt over 200 hester, og den går godt til å være diesel, pluss et drivstoffforbruk på ned mot 0.4 liter på mila. Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 V70 er utrolig god å kjøre. Min far har en 2.4D chippa til litt over 200 hester, og den går godt til å være diesel, pluss et drivstoffforbruk på ned mot 0.4 liter på mila. Papsen har en V70 2010 "komfort edition" som jeg skal få prøve neste gang jeg er hos han ^^ Lenke til kommentar
Gekonody Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Tja, kan vel legge til drømmebil innen rimelig tid, men tanke på nåværende økonomi: Audi A4 2.0, modell 2002. Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Audi A4 eller S4 =) hæ, har ikke du en B8 A4 da ?? Du skrev jo innlegg om det i april med den hunden i ruta. Ja. Skal jeg kjøpe noe dyrere bil er den ikke lenger realistisk. Brukte alle sparepenga. Kommer nok ann på hva men legger i realistisk. Mulig jeg har råd til noe annet når jeg er ferdig med videregående og deltidsjobb på Kiwi. Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Jeg drømte om biler den gang jeg hadde dårlig råd. Nå har jeg penger nok til det jeg har lyst på, og kjører rundt i en rimelig Skoda. Har planer om å bytte til en Yeti, men drømmer ikke om det. Tror grunnen til det kan være at du ikke føler for å gi pengene til avgiftskåte politikere? Har igrunn samme tanke selv Mye som går til mye bra, men det er sannelig mye som går til tull. Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 BMW 6 serie må jo være noe av tøffeste som går på 4 hjul BO$$ !! Realistisk ? Bmw 3 serie 2007 + sedan kanskje eller audi a5 ;D Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 BMW 6-serie er noe av det styggeste som kan treffe øynene dine! Men det er subjektivt. 2 Lenke til kommentar
Glavalavala Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 He he. 6 serien stygg?? Vel jeg syntes ofte at nye karosserier fra BMW trenger litt tid for å venne seg til og bli pene.( i mine øyne) Men 6 serien har jo blitt en klasikker nesten hver modell. Jeg syntes 6 serien er den tøffeste av modellene til BMW sett på hele serien. Mulig slått av M1 Tenk deg at denne faktisk så slik ut i 1978. Drømmebil!!! Hadde denne før Var veldig fin bil. Rask og lå klistret på veien. Men ble lei av å vaske og polere samt at den ble lite brukt da jeg var litt for bekymret for riper etc. Skal jeg ha et nytt leketøy så blir det noe stor motor og kjøreglede, og noe som ikke trenger å glinse for å se bra ut. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) M1 er jeg enig i at ser bra ut! Men jeg liker ingen nyere (2000+) BMWer, uansett hvor mye jeg ser på dem, og jeg ser på dem nesten hver dag. Endret 28. juli 2010 av Gavekort Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) BMW 6 serie må jo være noe av tøffeste som går på 4 hjul BO$$ !! Realistisk ? Bmw 3 serie 2007 + sedan kanskje eller audi a5 ;D Men meget pen ja. Endret 28. juli 2010 av MrLee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå