Gå til innhold

The Sims problemer

Anbefalte innlegg

Vi la akkurat inn The Sims: Unleashed på vår Pc. Installasjonen gikk helt greit og vi startet opp spillet. Spillet startet opp begynte å loade, loadingen gjør seg ferdig og vi kommer til ?nabolaget? der vi kan lage familier osv. Der blir den i 2 sekunder, så ?click- og vi er tilbake i desktoppen. Søsteren min er helt på styr, fordi det eneste spillet som hun synes er morsomt, ikke virker. Det rare er at vi har lagt inn alle de andre ekstrapakkene og de har fungert greit. Søsteren min har spilt The Sims: On Hjoliday inntil nå nylig og det har fungert helt fint. Har dere noen tips om hvordan jeg kan fikse det? :shrug:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har det bare infisert dette spillet. Ifølge Norton Antivirus er jeg ikke infisert til dags dato. Dessuten ville det vært litt rart å lage et virus som bare infiserte dette spillet. Nei, jeg tror ikke det er noe snakk om noe virus nei. Men maskinvareinstillinger, hardware osv tror jeg er større sannsynlighet. Men hva det er er, det vet jeg ikke og det er det jeg spør dere om. Noen tips? :shrug:

Lenke til kommentar

Det problemet har skjedd på flere maskiner, det du kunne prøve var å spille bare med orginal The Sims og Unleashed, det hjelper ofte å fjerne en expansion pack fra spill. Last ned nyeste skjermkort driver også, uansett om spillet ikke krever noe stort av det, så kan det være det... Lykke til, si ifra hvis det ikke hjelper, har selv aldri prøvd spillet, derfor kan jeg ikke si noe mer sikkert...

Lenke til kommentar

Oppfylles disse system kravene og/eller de som står på esken, vet ikke om det er samme.

MacOS 9.2.2 or Mac OS X version 10.1 or later

G3 processor at 233 MHz or faster (450 MHz recommended)

192 MB of built-in RAM (additional 128M recommended if running OSX)

2 MB VRAM (8 MB recommended)

750 MB of additional hard drive space

Quicktime 4.1.2 or later

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...