PSV Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Pride of London kommer dere aldri til å bli, men gullet ser nok ut til å blu deres. Lenke til kommentar
Adriwen Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Nå ble det stille. Forstår dere altså. LOL. Det er jo ikke dere (Man Utd) som tapte. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Nå ble det stille. Forstår dere altså. LOL. Stille? Dere har jo enkelt og greit kjøpt dere til PL gull med dommeren. Jeeez som TC47 sier så flott. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Kan vi innføre aldersgrense på forumet snart? Langt fra en god jobb fra gutta idag, men de er slitne,lei og blagh Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Burde enkelt og greit blitt en aldergrense som du sier Daniel. Hadde gjort forumet mye bedre og også blitt kvitt unna troll. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 fy faen ta å ban Adriwen, en liten plagsom fyr som bare er her for å plage folk... Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Pride of London... jeg må le. Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Grinete Man Utd og Liverpool supportere er som musikk i mine ører. Men seriøst, ta dere sammen. Endret 2. mai 2010 av Zebraskin Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg plager også folk, men tror ikke en aldersgrense ville hjulpet daniel:( Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Deg er det jo få som tar seriøst uannsett. Kvalitetsikkring hadde kanskje vært noe. Men ytterst vanskelig å gjøre noe med. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Sant så sant Zebraskin, men det er jo vi vandt til! Nå er det bare å håpe på at Man U snubler mot Sunderland. 1 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Gerrard ville vel få oppleve å avgjøre ligagullet en gang før han la opp. Haha, this. For sure. Uansett, Lucas er så forbanna dårlig at det rett og slett bare er morsomt. Og nesten hele Pool-laget for den saks skyld. Hadde skuddet til Aquilani gått in så tror jeg ting hadde blitt jævlig annerledes. Så nøære var ligaen for Utd kanskje, hvem vet. Menmeeen, thanks for nothing! Endret 2. mai 2010 av tc47 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Det blir så jævlig dumt når United-supporterne faktisk tror at Liverpool tapte med vilje. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Ja, de er fryktelig bortskjemte. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Det blir så jævlig dumt når United-supporterne faktisk tror at Liverpool tapte med vilje. Hehe... Enig i den Hyperio. Men var jo litt morsomt at Gerrard skulle klure det til med gavepakke deluxe :!: Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Det blir så jævlig dumt når United-supporterne faktisk tror at Liverpool tapte med vilje. Hehe... Enig i den Hyperio. Men var jo litt morsomt at Gerrard skulle klure det til med gavepakke deluxe :!: En morsom tilfeldighet, men fortsatt tilfeldig/uflaks. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Selvsagt, har eg sagt noe annet Brun? Sa vel faktisk akkurat det. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Hehe nei jeg gjør egentlig ikke det Hyperio. Men du må innrømme at det var litt morsomt at det var konspirasjonsteori om at Pool skulle tape med vilje osv, også kommer det en tilbakepasning som går rett til en av verdens beste spissene av Pool-kapteinen selv. Og han avgjorde jo gullet på en måte sååå... ganske komisk det Points sa. Endret 2. mai 2010 av tc47 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Før Gerrard valgte å avgjøre ligaen på egenhånd, så hadde vi faktisk full kontroll. Aquilani var svært nær ved å gi oss 1-0. Samtidig vartet vi opp med fin 1 tuch passningspill og kjørte karusell med Chelsea den første halve timen. Så når nevnt man la egget, så falt det meste i fisk. Satt liksom bare apatisk og så på. Ikke så rart de ikke gir alt for å ordne dette etterpå. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Hehe nei jeg gjør egentlig ikke det Hyperio. Men du må innrømme at det var litt morsomt at det var konspirasjonsteori om at Pool skulle tape med vilje osv, også kommer det en tilbakepasning som går rett til en av verdens beste spissene av Pool-kapteinen selv. Og han avgjorde jo gullet på en måte sååå... ganske komisk det Points sa. Selvfølgelig kan jeg se humoren i det. Fikk nesten lyst å lage en Hitler-video av det hele. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå