Gå til innhold

PL: Liverpool - Chelsea - Kamptråd - HUSK RETNINGSLINJENE!

Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Kan vi innføre aldersgrense på forumet snart?

Langt fra en god jobb fra gutta idag, men de er slitne,lei og blagh

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Deg er det jo få som tar seriøst uannsett. :D

Kvalitetsikkring hadde kanskje vært noe. Men ytterst vanskelig å gjøre noe med.

Lenke til kommentar

Gerrard ville vel få oppleve å avgjøre ligagullet en gang før han la opp.

Haha, this. For sure.

Uansett, Lucas er så forbanna dårlig at det rett og slett bare er morsomt. Og nesten hele Pool-laget for den saks skyld.

Hadde skuddet til Aquilani gått in så tror jeg ting hadde blitt jævlig annerledes. Så nøære var ligaen for Utd kanskje, hvem vet.

Menmeeen, thanks for nothing! :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Det blir så jævlig dumt når United-supporterne faktisk tror at Liverpool tapte med vilje.

Hehe... Enig i den Hyperio. Men var jo litt morsomt at Gerrard skulle klure det til med gavepakke deluxe :!:

En morsom tilfeldighet, men fortsatt tilfeldig/uflaks.

Lenke til kommentar

Hehe nei jeg gjør egentlig ikke det Hyperio. Men du må innrømme at det var litt morsomt at det var konspirasjonsteori om at Pool skulle tape med vilje osv, også kommer det en tilbakepasning som går rett til en av verdens beste spissene av Pool-kapteinen selv. Og han avgjorde jo gullet på en måte sååå... ganske komisk det Points sa. :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Før Gerrard valgte å avgjøre ligaen på egenhånd, så hadde vi faktisk full kontroll.

Aquilani var svært nær ved å gi oss 1-0. Samtidig vartet vi opp med fin 1 tuch passningspill og kjørte karusell med Chelsea den første halve timen. Så når nevnt man la egget, så falt det meste i fisk.

Satt liksom bare apatisk og så på. Ikke så rart de ikke gir alt for å ordne dette etterpå.

Lenke til kommentar

Hehe nei jeg gjør egentlig ikke det Hyperio. Men du må innrømme at det var litt morsomt at det var konspirasjonsteori om at Pool skulle tape med vilje osv, også kommer det en tilbakepasning som går rett til en av verdens beste spissene av Pool-kapteinen selv. Og han avgjorde jo gullet på en måte sååå... ganske komisk det Points sa. :)

Selvfølgelig kan jeg se humoren i det. Fikk nesten lyst å lage en Hitler-video av det hele.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...