Gå til innhold

PL: Liverpool - Chelsea - Kamptråd - HUSK RETNINGSLINJENE!

Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-140898

Han faller alt for lett. Men jeg er ganske sikker på at 9\10 av dommere hadde gitt Chelsea straffe.

PS: Har Liverpool forandret logoen ? Hvor er carlsberg merket ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Taklingen på Aqua var mer straffe enn det der. Slik jeg ser det er begge lag snytt for straffe.

Denne sesongen har det bygget seg opp litt vonde følelser mot Masche. Han kaster seg og syter mer og mer for hver kamp. Det siste kan jeg leve med, men filmingen er forkastelig. Synd å sløse bort fans på den måten, for han er en god spiller. Men jeg kan aldri respektere juks, selv om laget vinner på det. Han hadde et par stygge forrige kamp også. "Rutinert" vil noen si, "patetisk" klinger bedre.

Tipper vi vinner 3-2.

Lenke til kommentar

Han faller alt for lett. Men jeg er ganske sikker på at 9\10 av dommere hadde gitt Chelsea straffe.

PS: Har Liverpool forandret logoen ? Hvor er carlsberg merket ?

Det er på kinesisk siden det er siste gang vi spiller med logoen hjemme.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Arild Fugelum(eller hva han nå hetter) må være den mest rasistiske kommentatoren jeg har hørt. ALLE mørkhudede på banen er Drogba. Jizzes.

Lenke til kommentar

Arild Fugelum(eller hva han nå hetter) må være den mest rasistiske kommentatoren jeg har hørt. ALLE mørkhudede på banen er Drogba. Jizzes.

Det er jo ikke direkte rasistisk da, sånn etter boka, men ok.

Håper vi slår Chelsea så inderlig. Lucas og Babel scorer i andre. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg har mistet mye respekt for ham, så mye kan jeg si. Det gjelder også Torres. Synd å si at tre av våre desidert beste spillere både sutrer og sjangler på gresset.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...