Jotun Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Vel, Wiley dømmer hvertfall riktig vei.... Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Jævla fittelag. Det skulle aldri vært srtaffe. Filmende hore. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Ifølge de engelske kommentatorene falt han i sine egne bein, fikk ikke sett det skikkelig på streamen Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Gerrard ville vel få oppleve å avgjøre ligagullet en gang før han la opp. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Han faller alt for lett. Men jeg er ganske sikker på at 9\10 av dommere hadde gitt Chelsea straffe. PS: Har Liverpool forandret logoen ? Hvor er carlsberg merket ? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Dere startet jo så lovende og bra. Teaser meg med håp om at dere skal stjele poeng. Herregud så håpløst av Gerrard. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Taklingen på Aqua var mer straffe enn det der. Slik jeg ser det er begge lag snytt for straffe. Denne sesongen har det bygget seg opp litt vonde følelser mot Masche. Han kaster seg og syter mer og mer for hver kamp. Det siste kan jeg leve med, men filmingen er forkastelig. Synd å sløse bort fans på den måten, for han er en god spiller. Men jeg kan aldri respektere juks, selv om laget vinner på det. Han hadde et par stygge forrige kamp også. "Rutinert" vil noen si, "patetisk" klinger bedre. Tipper vi vinner 3-2. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Gerrard ville vel få oppleve å avgjøre ligagullet en gang før han la opp. Hahhahahaha, dagens. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Han faller alt for lett. Men jeg er ganske sikker på at 9\10 av dommere hadde gitt Chelsea straffe. PS: Har Liverpool forandret logoen ? Hvor er carlsberg merket ? Det er på kinesisk siden det er siste gang vi spiller med logoen hjemme. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Arild Fugelum(eller hva han nå hetter) må være den mest rasistiske kommentatoren jeg har hørt. ALLE mørkhudede på banen er Drogba. Jizzes. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Likte denne på twitter Kalou is fouled by Lucas in the penalty area but it is not given. That must have cost Fergie some good money there ;-) Endret 2. mai 2010 av MagnusW Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Captain Fantastic Edit: Godt gjort å prestere å si noe sånt om Fergie. Vet det er sagt på faen, men allikevel. Endret 2. mai 2010 av Larsemão Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Synd, nå gjelder det å komme sterkere tilbake i andre omgang. Lucas er seriøst livsfarlig, håper han blir hvilt resten av kampen. Endret 2. mai 2010 av Latias Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Arild Fugelum(eller hva han nå hetter) må være den mest rasistiske kommentatoren jeg har hørt. ALLE mørkhudede på banen er Drogba. Jizzes. Det er jo ikke direkte rasistisk da, sånn etter boka, men ok. Håper vi slår Chelsea så inderlig. Lucas og Babel scorer i andre. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Det siste kan jeg leve med, men filmingen er forkastelig. Men jeg kan aldri respektere juks, selv om laget vinner på det. Oi, da må du hate Gerrard. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg har mistet mye respekt for ham, så mye kan jeg si. Det gjelder også Torres. Synd å si at tre av våre desidert beste spillere både sutrer og sjangler på gresset. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Er det bare meg eller ligner Mats Zuccarello Aasen og Aquilani veldig på hverandre? Zuccarello: Aquilani: Endret 2. mai 2010 av Hyperio Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Sa det samme når jeg så Golden Goal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå