Hyperio Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Faen, da er det bare å se på at Chelsea sakte, men sikkert legger seg i mur a la Inter. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Bra du står for det du sier kloffsk Her skal man ikke heie på Liverpool! Lenke til kommentar
Adriwen Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Chelsea lever alt for høyt. De har brukt 33 min på å score 0-1. Da er det egentlig mulig for Liverpool å score til 2-1 tilslutt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Har Liverpool vært så ufattelig dårlige defensivt hele sesongen? 1 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Bra du står for det du sier kloffsk Her skal man ikke heie på Liverpool! ABRooney. Lenke til kommentar
Adriwen Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Det dumme med Chelsea er at de må få det første, eller ihvertfall ett tidlig mål i kampen, uten noe særlig motgang for å gjøre suksess. Tror motstandern har forstått det og at dette er aller siste sjangse for Chelsea. Videre generasjon er for dårlig. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Hva er det egentlig du snakker om Adriwen? Lenke til kommentar
Adriwen Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Nydelig Ballack! Nydelig! Sett Deco sentralt og få inn J. Cole nå Carlotti! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Når var det denne kampen ble til nikkekonkurranse? Faen, Pool. Kjør dette laget til helvette og vin da for faen. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Nå håper jeg Babel viser at han burde ha hatt fast plass på laget dette året. Lenke til kommentar
Adriwen Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Hvorfor bytter Liverpool nå alt? Er ikke Babel utslitt etter At. Mad. Turen/Kampen? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Hvorfor bytter Liverpool nå alt? Er ikke Babel utslitt etter At. Mad. Turen/Kampen? Skade? Kanskje han var lei? Kanskje han måtte på polet.... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Fantastisk forsvarsspill..... Hvis Liverpool klarer dette så er det et større mirakel enn 05 CL. Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Dere ber om alt for mye, pr. dags dato har Chelski en tropp som er flere kilometer bedre en Liverpool. Vi har ingen på benken som kan forandre kampbildet, det vil jeg tørre å påstå Chelski har. Se på tabellen, den lyver ikke. Chelski kjemper om ligagullet, mens vi kjemper om en 6 plass, Jeg er Liverpool supporter på mitt hjerte å har vært det siden jeg var guttunge, men jeg har ærlig talt ikke troen på dette.. Det må i tilfelle bli en deffansiv feil av Chelsea som gjør at vi kan score. Men når du tenker på farten til Chelsea spissene mot våre midtstoppere, så ser det ganske så svart ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå