Latias Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Lol @ Chelsea-supporteren over. Kom igjen, Liverpool. I dag har dere flere fans enn noen gang. You'll Never Walk Alone Endret 2. mai 2010 av Latias Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Kom igjen liverpool, dette klarer derre. Lenke til kommentar
Adriwen Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Chelsea går på en smell. Uheldigvis. Ballack sentralt og Anelka med Drogba... Uheldige meg! Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) skulle det vært straffe? ser ut som det bra dommer! Endret 2. mai 2010 av Speedfrog Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Det der er jo faktisk et ganske bra lag! Skulle gjerne sett Babel, men pytt pytt. Lykke til alle sammen. VGLive ftw. Canal+ Sport HD FTW Veldig artig å høre kommentatorene et par sekund før bildet. Tragisk.. Lenke til kommentar
Adriwen Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Det er egentlig håpløst å spillehøye baller mot Chelsea. De har jo lært av bortkamperfaringen at de er svake på slikt og trener ekstra mye på hodespill. Uansett så har de heldigvis Alex i forsvaret istedet for lave trege Carvalho. Også må man ikke glemme 1,97 høye Petr Cech. Skulle ikke vært straffe, nei. Han falt for lett. Snart gult kort nå Salokalo Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Veldig artig å høre kommentatorene et par sekund før bildet. Tragisk.. Lenke til kommentar
Adriwen Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Malouda kan ikke dra seg forbi flere motspillere iløpet av 90 min. Plasser han på vingen og Anelka på midtbane, plase, Carlotti? Lenke til kommentar
wûst Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Du står for lett, men billig underholdning, Adriwen. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 haha, kom igjen liverpool.. Den var close!! Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 faen hvor plagsomt det er at kommentatoren sier at ballen gikk over mål før han har tatt skuddet, det dreper jo all håp! Lenke til kommentar
Adriwen Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Grunnen til at jeg vil ha Anelka fra start fremfor Drogba er fordi de bruker Drogba som oppspillspunkt. De spiller mye mere målfarlig med Anelka der. Uansett så sutrer Drogba hvis det bare blit litt motgang. Og den sutringen kan vare i 90 min. Derfor kanskje han skal få mindre tid på å sutre ved å bli byttet inn i det 70. min? Men neida, Carlotti! Hadde Cech kontroll på Aquilani sitt skudd? Hvis ikke: Gratulerer Man Utd! Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 So close, Aquilani. Kom igjen gutta! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Hva er dette for drittlyd på HD-kanalen? Er normalt på sport1... Heldigvis har jeg sound delay på anlegget Endret 2. mai 2010 av Alastor Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Hva er dette for drittlyd på HD-kanalen? Er normalt på sport1... Heldigvis har jeg sound delay på anlegget Haha, saker.. Utrolig plagsomt. Det har vært slik ved mange anledninger denne våren.. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 hadde vært digg om Aqulani hadde fått det langskuddet inn Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Virker som at de forrige 120 minuttene merkes litt for godt i beina. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå