Gå til innhold

PL: Liverpool - Chelsea - Kamptråd - HUSK RETNINGSLINJENE!

Varmo

Anbefalte innlegg

Uansett hva som skjer i kampen om ligagullet, så skal vi gi alt mot blue shite i morgen. Håper Masche er i beinknekke modus i morgen.

Er slett ikke umulig vi spiller med de nye draktene i morgen. For to sesonger siden spilte vi med de nye hjemmedraktene i siste hjemmekamp. Da vant vi 1-0 mot City.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er slett ikke umulig vi spiller med de nye draktene i morgen. For to sesonger siden spilte vi med de nye hjemmedraktene i siste hjemmekamp. Da vant vi 1-0 mot City.

Forskjellen da var at det var samme sponsor.

Tviler på Carlsberg hadde godtatt å ikke få det de har betalt for.

Lenke til kommentar

Beste laget? Ufint. Håper Benitez har spart tryllestøvet sitt til idag. Håper på et dødelig kynisk LFC-lag, å et Chelsea som svikter under presset. Ellers er jeg forbanna for at Torres la seg under kniven kun for å rekke VM. Jeg vil nesten si det er forjævlig. Likevel så skjønner jeg det fra hans ståsted. Men fra mitt så er han en jævla fitte. Håper bare Gerrard tar fram formen, han skal tross alt overbevise Capello om en startplass foran en Lampard som har bedre overall hele sesongen. Så han har hvertfall noe å spille for.

Lenke til kommentar

Liverpool: Reina, Mascherano, Agger, Carragher, Kyrgiakos, Gerrard, Lucas, Aquilani, Maxi, Benayoun, Kuyt. Subs: Cavalieri, Babel, Pacheco, Ngog, El Zhar, Degen, Ayala.

Bra lag imo, synd med Johnson ute.

Lenke til kommentar

Da er jeg off, blir en spennende kamp på mange måter. Men jeg forlanger full innsats hele veien, et tent lag og et kokende Anfield som viser at supporterne fortsatt står bak laget og Rafa. Samme faen om det er United som vinner ligaen.

COME ON YOU REDS!

Lenke til kommentar

Liverpool har vel følelser for den 39 år gamle rekorden sin også?

Chelsea må lære nå at etter 1-1 mot Hull og Blackburn så må de lære å tåle presset.

Jeg som Chelseasupporter bekymrer meg mer for Wigan-kampen enn Liverpool-kampen. Vi vant 3-1 hjemme mot L'Pool men tapte 1-3 borte mot Wigan.

Er det ikke slik at 7 av 11, kanskje flere LFC-spillere er slitne? Venter de ikke en bonus hvis de vinner også?

Mulig lagoppstilling til Chelsea (Liverpool sin har jo dere tatt)

Cech

Ivanovic - Alex - Terry - A. Cole

Lampard - Ballack (uheldigvis) - Deco

J. Cole - Drogba - Malouda

Tror for å være ærilg at alle statistikker og historie og alt som står på spill nå bare glemmes. Kampene mellom Liverpool og Chelsea er nesten en hel sesong i seg selv. Den betyr fryktelig mye for begge lag uansett plassering og hvor de kommer til å være etter kampen. Det er en egen kamp i en egen verden. Alt annet glemmes, alle skader. Alt.

Ville LIKT å se dette LFC-laget:

Reina

Johnson - Carragher - Kyrgiakos - Agger

Lucas - Mascherano

Aguilani - Gerrard - Benayoun

Kuyt

Jeg som CFC-fan bruker overlevelsesinnstinktet:

''Håpe på det beste, tro på det værste''.

Lenke til kommentar

Jotun: Ja, okei, makes sense. :p

Laget er greit nok, men forjævlig at Johnson er ute. Glad Maxi starter da han er en av våre beste.

Dere vant 2-0 hjemme mot oss.

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Det beste hadde vært om Liverpool vant idag, for så¨Sunderland tar poeng senere idag.

Lenke til kommentar

Han styreformannen i LFC er fan av Chelsea. Så han sa:

''Jeg håper Liverpool vinner og kommer til CL. Samtidig som Man Utd taper''

Var det ikke 3-1 da? Hvem scoret 1-0 og 2-0?

Lagoppstillinger og benker er offisielt satt klart:

Liverpool FC:

Reina

Mascherano - Carragher - Kyrgiakos - Agger

Maxi Rodrigues - Lucas - Gerrard - Benayoun

Aquilani

Kuyt

Benk:

Cavalieri

Degen - Pacheco

Ingen midtbaner

Babel - N'Gog - El Zhar

Min analyse: LFC med en mulig tung treg Gerrard i midten er like ille som at Chelsea bruker Ballack på SM. Det kan være DER feilen ligger. Malouda mot Agger = Easy. Men Malouda mot Mascherano er ikke så lett. LFC er jo EGENTLIG ett 4-2-3-1-lag.

Chelsea FC:

Cech

Lampard - Ballack (NEI!!!) - Malouda

Kalou - Drogba - Anelka

Kalou er VENSTREANGREP CARLOTTI! Anelka og Drogba fungerer ikke sammen. Spesielt ikke med ANELKA som VING! Skjerpings! Vi har ingen stjernespisser på benken nå! Kanskje Sturridge! Men skjerpings Carlotti! Ja... Chelsea har vunnet de kampene mot LFC når Anelka og Drogba spiller sammen... Jaja...

Benk:

Hilario

Ferreira (NEI!!!!!) - Belletti (NEI!)

J. Cole - Zhirkov - Deco

Sturridge

Chelsea hadde vunnet hadde det vært:

Cech

Lampard - Deco - Malouda

J. Cole - Anelka - Kalou

Benk:

Hilario

Ferreira - Belletti

Zhirkov - Ballack

Drogba - Sturridge

Jaja. Der glapp PL-gullet igjen!!!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...