Jefe Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Uansett hva som skjer i kampen om ligagullet, så skal vi gi alt mot blue shite i morgen. Håper Masche er i beinknekke modus i morgen. Er slett ikke umulig vi spiller med de nye draktene i morgen. For to sesonger siden spilte vi med de nye hjemmedraktene i siste hjemmekamp. Da vant vi 1-0 mot City. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2010 Vi spiller med spesialdesignede drakter som en gest på at det er siste hjemmekamp med Carlsberg som draktsponsor, skal visst være kinesisk reklame for Carlsberg. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Er slett ikke umulig vi spiller med de nye draktene i morgen. For to sesonger siden spilte vi med de nye hjemmedraktene i siste hjemmekamp. Da vant vi 1-0 mot City. Forskjellen da var at det var samme sponsor. Tviler på Carlsberg hadde godtatt å ikke få det de har betalt for. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Lykke til! Måtte det beste laget vinne. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Beste laget? Ufint. Håper Benitez har spart tryllestøvet sitt til idag. Håper på et dødelig kynisk LFC-lag, å et Chelsea som svikter under presset. Ellers er jeg forbanna for at Torres la seg under kniven kun for å rekke VM. Jeg vil nesten si det er forjævlig. Likevel så skjønner jeg det fra hans ståsted. Men fra mitt så er han en jævla fitte. Håper bare Gerrard tar fram formen, han skal tross alt overbevise Capello om en startplass foran en Lampard som har bedre overall hele sesongen. Så han har hvertfall noe å spille for. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Knus det jævla jukselaget fra London og hvis dem at det finnes en stolthet i Liverpool de blå aldri vil kunne oppnå. Drittklubb, eplekjekke spillere og støgge fans. Give them hell. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Håper det er denne kampen Liverpool har spart seg til hele sesongen! Forøvrig morsomt; jeg hater Liverpool og spillerne deres av hele mitt hjerte, men i dag kommer jeg til å ha sympati med alle sammen uansett situasjon.. Og Gerrard; i dag kan du dive så mye du vil for min del Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Enig med Game. Do it. Givin it a good old last go. Stikker på Scotsman med Liverpool-fans jeg kjenner. Why not. Get in you scousers. (PUKE) Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Liverpool: Reina, Mascherano, Agger, Carragher, Kyrgiakos, Gerrard, Lucas, Aquilani, Maxi, Benayoun, Kuyt. Subs: Cavalieri, Babel, Pacheco, Ngog, El Zhar, Degen, Ayala. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 Liverpool: Reina, Mascherano, Agger, Carragher, Kyrgiakos, Gerrard, Lucas, Aquilani, Maxi, Benayoun, Kuyt. Subs: Cavalieri, Babel, Pacheco, Ngog, El Zhar, Degen, Ayala. Bra lag imo, synd med Johnson ute. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 Useriøs lagoppstilling for Liverpool i første post. Har du glemt at Benitez er manager? Burde holde det litt realistisk mener nå jeg. Traff 9 av 11 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Slenger meg forøvrig på her. Jeg er fullstendig blakk, men om Liverpool tar poeng i dag står jeg opp tidlig i morra og kjøper en Lucas-drakt med kredittkortet. Endret 2. mai 2010 av Points Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 Da er jeg off, blir en spennende kamp på mange måter. Men jeg forlanger full innsats hele veien, et tent lag og et kokende Anfield som viser at supporterne fortsatt står bak laget og Rafa. Samme faen om det er United som vinner ligaen. COME ON YOU REDS! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Det der er jo faktisk et ganske bra lag! Skulle gjerne sett Babel, men pytt pytt. Lykke til alle sammen. VGLive ftw. Lenke til kommentar
pa!n Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Det der er jo faktisk et ganske bra lag! Skulle gjerne sett Babel, men pytt pytt. Lykke til alle sammen. VGLive ftw. Canal+ Sport HD FTW Lenke til kommentar
Adriwen Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Liverpool har vel følelser for den 39 år gamle rekorden sin også? Chelsea må lære nå at etter 1-1 mot Hull og Blackburn så må de lære å tåle presset. Jeg som Chelseasupporter bekymrer meg mer for Wigan-kampen enn Liverpool-kampen. Vi vant 3-1 hjemme mot L'Pool men tapte 1-3 borte mot Wigan. Er det ikke slik at 7 av 11, kanskje flere LFC-spillere er slitne? Venter de ikke en bonus hvis de vinner også? Mulig lagoppstilling til Chelsea (Liverpool sin har jo dere tatt) Cech Ivanovic - Alex - Terry - A. Cole Lampard - Ballack (uheldigvis) - Deco J. Cole - Drogba - Malouda Tror for å være ærilg at alle statistikker og historie og alt som står på spill nå bare glemmes. Kampene mellom Liverpool og Chelsea er nesten en hel sesong i seg selv. Den betyr fryktelig mye for begge lag uansett plassering og hvor de kommer til å være etter kampen. Det er en egen kamp i en egen verden. Alt annet glemmes, alle skader. Alt. Ville LIKT å se dette LFC-laget: Reina Johnson - Carragher - Kyrgiakos - Agger Lucas - Mascherano Aguilani - Gerrard - Benayoun Kuyt Jeg som CFC-fan bruker overlevelsesinnstinktet: ''Håpe på det beste, tro på det værste''. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Jotun: Ja, okei, makes sense. Laget er greit nok, men forjævlig at Johnson er ute. Glad Maxi starter da han er en av våre beste. Dere vant 2-0 hjemme mot oss. Endret 2. mai 2010 av Jefecito Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Det beste hadde vært om Liverpool vant idag, for så¨Sunderland tar poeng senere idag. Lenke til kommentar
Adriwen Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Han styreformannen i LFC er fan av Chelsea. Så han sa: ''Jeg håper Liverpool vinner og kommer til CL. Samtidig som Man Utd taper'' Var det ikke 3-1 da? Hvem scoret 1-0 og 2-0? Lagoppstillinger og benker er offisielt satt klart: Liverpool FC: Reina Mascherano - Carragher - Kyrgiakos - Agger Maxi Rodrigues - Lucas - Gerrard - Benayoun Aquilani Kuyt Benk: Cavalieri Degen - Pacheco Ingen midtbaner Babel - N'Gog - El Zhar Min analyse: LFC med en mulig tung treg Gerrard i midten er like ille som at Chelsea bruker Ballack på SM. Det kan være DER feilen ligger. Malouda mot Agger = Easy. Men Malouda mot Mascherano er ikke så lett. LFC er jo EGENTLIG ett 4-2-3-1-lag. Chelsea FC: Cech Ivanovic - Alex - Terry - A. Cole Lampard - Ballack (NEI!!!) - Malouda Kalou - Drogba - Anelka Kalou er VENSTREANGREP CARLOTTI! Anelka og Drogba fungerer ikke sammen. Spesielt ikke med ANELKA som VING! Skjerpings! Vi har ingen stjernespisser på benken nå! Kanskje Sturridge! Men skjerpings Carlotti! Ja... Chelsea har vunnet de kampene mot LFC når Anelka og Drogba spiller sammen... Jaja... Benk: Hilario Ferreira (NEI!!!!!) - Belletti (NEI!) J. Cole - Zhirkov - Deco Sturridge Chelsea hadde vunnet hadde det vært: Cech Ivanovic - Alex - Terry - A. Cole Lampard - Deco - Malouda J. Cole - Anelka - Kalou Benk: Hilario Ferreira - Belletti Zhirkov - Ballack Drogba - Sturridge Jaja. Der glapp PL-gullet igjen!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå