splint1 Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 hei. jeg har en maxtor 1tb hardisk. jeg har prøvd å konvertere hdd til fat32 uten hell. jeg har prøvd partition magic 8, men dette programmet vil ikke konvertere hardisken min til fat32. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 hei. jeg har en maxtor 1tb hardisk. jeg har prøvd å konvertere hdd til fat32 uten hell. jeg har prøvd partition magic 8, men dette programmet vil ikke konvertere hardisken min til fat32. Spørsmålet er vell heller HVORFOR du vil konvertere noe til FAT32? Og hvorfor i alle dager med en så stor harddisk som 1TB? Det er jo rett og slett sløsing av penger. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Start--> kjør--> skriv: cmd--> enter Det skal da dukke opp et svart vindu med tekst. Skriv help convert og trykk enter Skriv så convert X: /fs:fat32 der X= bokstaven for stasjonen, feks C eller D. Endret 1. mai 2010 av Kjetil_91 Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Fikk hjelp til det her http://technet.microsoft.com/en-us/library/bb456984.aspx Men det var fra fat32 til ntfs, men vet ikke om det går andre veien Lenke til kommentar
splint1 Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2010 har tenkt å se via playstation 3 og dermed trenger jeg fat32 Lenke til kommentar
covah Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Husk at fat32 ikke støtter filer over 4GB. Har du store videofiler, kan det bli et problem. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Men det var fra fat32 til ntfs, men vet ikke om det går andre veienNei, det går ikke andre veien.Man kan ikke konvertere, bare formatere på nytt. Dvs slette alt. Flytter denne til Lagringsmedier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå