Valkyria Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Er på et helgebesøk i Oslo, og endte opp med å få mobilen frastjålet av lommetyvjævler mens jeg var godt over brisen. Jeg har fått mine foreldre til å sperre mobilen min men jeg lurer på hva mer jeg bør gjøre? Burde dette politianmeldes? Sjangsen for å få tilbake mobilen er jo uansett lik null. Lenke til kommentar
abrj Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Uansett må det vel anmeldes hvis du skal ha noen sjans på å få igjen på forsikring. Ville anmeldt det uansett, du vet aldri om Politiet finner den, litt flaks kan jo de ha også. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2010 Har ikke noen forsikring på den. Det var uansett en gammel drittmobil som skulle byttes til sommeren uansett. Det eneste kjipe er at jeg mister alle kontaktene mine :S Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Da er det ingen vits å anmelde det. Men de krever anmeldelse for å kunne gi deg penger tilbake. Så du får bare droppe det og innse at "crime pays". tviler på politiet i Oslo rykker ut med en gjeng etterforskere for å leke CSI etter mobilen din. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Har ikke noen forsikring på den. Det var uansett en gammel drittmobil som skulle byttes til sommeren uansett. Det eneste kjipe er at jeg mister alle kontaktene mine :S Kjøp deg en HTC telefon, da får du alle kontaktene på facebook interigert i kontaktlista di så du slipper å legge de til. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2010 Hadde tenkt å kjøpe en HTC telefon til sommeren uansett, men nå ser det ut til at kjøpet blir framskyndet Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Har ikke noen forsikring på den. Det var uansett en gammel drittmobil som skulle byttes til sommeren uansett. Det eneste kjipe er at jeg mister alle kontaktene mine :S Kjøp deg en HTC telefon, da får du alle kontaktene på facebook interigert i kontaktlista di så du slipper å legge de til. Bakdelen er at man må vel slette de man aldri ringer til eller ikke har noen kontakt med? Samt at alle du kjenner er ikke på facebook, og ikke alle har lagt inn nummeret heller. Mer slit enn praktisk. Legger heller inn folk etterhvert som man faktisk ringer til dem, man har da 1881, tlf.no osv. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Se det på en mulighet til å få rydda opp i kontaktlista di, og fjernet en drøss nummer du aldri brukte likevel. Hvis det er folk du ringte ofte, husker du jo navnene og kan slå dem opp på 1881. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Kjøp deg en HTC telefon, da får du alle kontaktene på facebook interigert i kontaktlista di så du slipper å legge de til. OG du kan spore mobilen via google maps værtfall på HD2 kan du det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå