NoLimit_^ Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Nesten hver gang jeg trykker bruker den knappen blir jeg sendt til http://forum.gamer.no/ , ikke dit artikkelen blir diskutert, dette er veldig irriterende da jeg ikke gidder å prøve å finne hvor det blir diskutert, så jeg ønsker at gamer.no kunne skjerpe seg på å sende folk til rett plass heretter... Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Jepp! Enig med deg der! Det er så stress å starte haugevis med egene tråder, hvor jeg tar om en artikkel. Tenk hvis fem stykk gjorde det etter hver artikkel! Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Nesten hver gang jeg trykker bruker den knappen blir jeg sendt til http://forum.gamer.no/ , ikke dit artikkelen blir diskutert, dette er veldig irriterende da jeg ikke gidder å prøve å finne hvor det blir diskutert, så jeg ønsker at gamer.no kunne skjerpe seg på å sende folk til rett plass heretter... Vi gjør dette med alle omtaler, sniktitter og features. Vi mener ikke det er på sin plass å gjøre dette med samtlige nyheter, og lar derfor linken heller være en generell pekepinn til forumet. Kanskje diskuterer noen saken der, eller så gjør de det ikke. Håper det er forståelig. Lenke til kommentar
TST Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Jeg skal forklare grunnen for dette litt nærmere. Systemet vi har brukt de siste 2 årene har vært vanvittig tungvindt. Å legge opp en liten enkel nyhet har tatt fra 10 til 30 minutter. Å opprette en forumtråd blir da enda et ekstra molbo-element oppå alt det andre. Derfor har vi valgt å kun opprette dedikerte forumtråder i omtaler, sniktitter, interjvuer, større features, samt enkelte store viktige nyheter. Det har vært et møysommelig stykke arbeid å legge ut saker og ting, og vi har rett og slett ikke hatt ork til å opprette tråder for hver eneste nyhet vi legger ut. Nå blir situasjonen en helt annen om ikke lenge. Vi jobber, som dere sikkert har fått med dere en god del ganger nå, med et publiseringssystem. Det utvikles hver eneste dag, og blir stadig bedre. Det vi jobber med nå er en løsning for å automatisk opprette en forumtråd for hver eneste nyhet vi legger ut, og linke tråden fra artikkelen og vice versa. Beklager ulempene løsning vi har kjørt til nå har påført våre lesere, men håper dere har forståelse for at vi har hatt det veldig, veldig tungvindt. Dette er enda et aspekt som blir implementert i neste-generasjon Gamer.no, som jeg nå går rundt å nynner på dagen lang. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 Jeg skal forklare grunnen for dette litt nærmere. Systemet vi har brukt de siste 2 årene har vært vanvittig tungvindt. Å legge opp en liten enkel nyhet har tatt fra 10 til 30 minutter. Å opprette en forumtråd blir da enda et ekstra molbo-element oppå alt det andre. Derfor har vi valgt å kun opprette dedikerte forumtråder i omtaler, sniktitter, interjvuer, større features, samt enkelte store viktige nyheter. Det har vært et møysommelig stykke arbeid å legge ut saker og ting, og vi har rett og slett ikke hatt ork til å opprette tråder for hver eneste nyhet vi legger ut. hmm, ja, det er forståelig, takker for svar... Nå blir situasjonen en helt annen om ikke lenge. Vi jobber, som dere sikkert har fått med dere en god del ganger nå, med et publiseringssystem. Det utvikles hver eneste dag, og blir stadig bedre. Det vi jobber med nå er en løsning for å automatisk opprette en forumtråd for hver eneste nyhet vi legger ut, og linke tråden fra artikkelen og vice versa. Beklager ulempene løsning vi har kjørt til nå har påført våre lesere, men håper dere har forståelse for at vi har hatt det veldig, veldig tungvindt. Dette er enda et aspekt som blir implementert i neste-generasjon Gamer.no, som jeg nå går rundt å nynner på dagen lang. kult Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå