burndrinker Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Hei. Jeg lurer på hvor jeg kan finne den eksterne harddisken min på ps3en min? Når jeg plugger den inn i USBen kan jeg ikke klare å finne den på systemet... Håper på svar så fort som mulig. Takk for svar. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Hvis harddisken er formattert med FAT32 så skal den dukke opp i både Musikk, Bilder og Video kolonnene. Lenke til kommentar
burndrinker Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2010 hvordan formaterer jeg den da??? Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Det gjør du på en PC. Men husk at hvis du formatterer den så mister du alt som ligger på den. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Harddisken er mest sannsynlig i NTFS, som bare er kompatibel med Windows. Gjør den om FAT32 ved å gjøre følgende 1) høyreklikk (i Min Datamaskin) og velg "Formater…" eller 2) Åpne "Kjør" og skriv CONVERT X: /FS:FAT32 (X = disken. C, D, eller hva det enn måtte være.) Som Topguy sier, du mister alt, så pass på å legge alt over på en annen disk før du gjør dette. Endret 1. mai 2010 av CypheroN Lenke til kommentar
burndrinker Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2010 bare lurer men er det meningen at det skal ta veeeeeldig lang tid?? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 bare lurer men er det meningen at det skal ta veeeeeldig lang tid?? Hvilken måte gjør du det på? Lenke til kommentar
burndrinker Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 nr.1 og det virket ikke som den forandret seg... Lenke til kommentar
burndrinker Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Fant en ekstremt enkel måte. Det var bare noen få trykk Link: http://www.ridgecrop.demon.co.uk/index.htm?fat32format.htm men takk for all hjelp Endret 2. mai 2010 av burndrinker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå