SpARxXx Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Nå er jeg på maser'n igjen, men lurte på om noen har noen gode innstillinger til 630'en? Føler jeg har så tam lyd, lite bass og litt blass diskant, selv om jeg har en rotel effektforsterker på.. Setter stor pris på noen tips og triks PS: har ikke sub, hvis det har noe å si. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Hva slags kilde bruker du, hvorden er de koblet sammen, har du prøvd å justere bass og diskant? Lenke til kommentar
SpARxXx Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 bruker lyd både fra tven og ps3, alt er forresten koblet på tven med optisk ut fra tven til forsterker. har justert bass og diskant ja, men må så langt opp på skalaen.. er vel ikke meningen det? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Prøv å koble ps3 direkte til forsterker med en optisk kabel, se om det er noen forskjell. Lenke til kommentar
SpARxXx Skrevet 3. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2010 er ingen forskjell på lyden. skal forsterkeren stilles inn på noen måte siden jeg har koblet en effektforsterker på foresten? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Prøv å koble rett i forsterkeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå