rsagneskar Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) hei jeg har trent i omtrent 2 månder, og 2-3 ganger i uka har jeg trent på treningstudio:) men ikke før nå, har jeg vel begynt og få inn teknikkene sån brukbart, og begynde med rep og sett.. Prøver og få i meg mye proteiner, spesielt dei dagene jeg trener:) prøver også og få i meg litt karbrohydrater og frukt og salat:) prøver og å spise flere ganger om dagen, i steden for og spise ikke så mange ganger, men stappe i meg velldig mye når jeg først spiser. er 180 høy og veier rundt 70-73 kg, og er 94 modell synst selv jeg er allt for lett! har alltid hvert tung på vekta, men blir bare letter og lettere til gamlere jeg blir. er ganske brei skulldra for min alldrer, så kan ikke sjønne att jeg er så lett:P Noen som ha villt sett opp ett bra moltid til meg? Vill bli STOR!! kan også komme med treningsmetoder for og få opp vekta mi Endret 1. mai 2010 av rsagneskar Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Viss du mene rat du er lett, så er det bare å få i deg mye mat i form av proteiner og karbohydrater, og ikke minst sunn fett. Spis vanlig normal mat, og dropp drittmat som chips ol. Kylling, kjøtt, fisk, havregrøt, melk, frokostblanding, ris, pasta, grov brød, tunfisk osv osv er gode kilder for næring. Spiser du nok og rett, så vil du bli stor med tiden. Btw.. Grunnen til at du føler deg slankere med tiden, er fordi du er så ung. Næringen du får i deg går heller i vekst enn å legge seg på kroppen. I 14'årsalderen ble jeg også tydelig slankere da kroppen begynte å vokse oppover, og en del fett forsvant av seg selv. Endret 1. mai 2010 av baBuShKa Lenke til kommentar
rsagneskar Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2010 ok:) ja det du mener med "stor" er det liksom feit stor, eller er det stor med liten fett prosent? Lenke til kommentar
Knife Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Det han mener med stor er stor og muskelær. Viss du mene rat du er lett, så er det bare å få i deg mye mat i form av proteiner og karbohydrater, og ikke minst sunn fett. Spis vanlig normal mat, og dropp drittmat som chips ol. Kylling, kjøtt, fisk, havregrøt, melk, frokostblanding, ris, pasta, grov brød, tunfisk osv osv er gode kilder for næring. Jeg er ikke helt enig med deg her ang ris og pasta er gode kilder til næring. Ris,pasta og frokostbladninger er sukkerbomber, lite og ingen nyttig næring inneholder de heller ikke. Ris og pasta har en ganske så lik GI som sukker. Og det det jeg mener med nytting næring er protein og fett. Karbohydrater kan kroppen lage selv. Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Gøy å se andre 15pringer her inne! 180 og 73kg, er ganske normalt egentlig, men hvor mye du veger har ikke så mye å si, ettersom dette varierer mye fra person til person. Ser du er ganske ny på styrketreningen, har du sett på stronglifts, eller ett annet styrkeprogramm? Hadde også vært kult om du startet en treningslogg her på forumet! Har fått med meg at Pijus er tilhenger av steinalderdietten. Er mye delte meninger på akkurat dette. Du må bare finne ut hva som passer deg. Du vil nok få gode resultater uansett. Personlig prøver jeg å begrense karboinntaket, og erstatter de me fett og protein. Er nok ikke fullt så hardcore som Pijus, men alikevell. Uansett, LYKKE TIL! Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Har fått med meg at Pijus er tilhenger av steinalderdietten. Er mye delte meninger på akkurat dette. Du må bare finne ut hva som passer deg. Du vil nok få gode resultater uansett. OT: Hahaha, fy faen som jeg lo! . OnT: Jeg ville begynt med SL 5x5 i tillegg til et bra kosthold! Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Har fått med meg at Pijus er tilhenger av steinalderdietten. Er mye delte meninger på akkurat dette. Du må bare finne ut hva som passer deg. Du vil nok få gode resultater uansett. OT: Hahaha, fy faen som jeg lo! . OnT: Jeg ville begynt med SL 5x5 i tillegg til et bra kosthold! ? OnT: Uansett om du begynner på stronglifts eller ikke, har stronglifts.com mange enkle artikkler på akkurat dette med kosthold, som kan være verdt å lese. Endret 7. mai 2010 av Badtothebonenot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå