jolly_ Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Noen som har prøvd dette? Bra lyd? Kvalitet? Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 har bestilt denne fra telebutikken.no og fått den levert! sitter med den i hånda, men hjelper jo utrolig lite da jeg ennå ikke har mottatt T610en min:) Ser bra ut gjør den iallefall! 277 kr er ganske billig synes jeg, kan også brukes som handsfree! Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Har høna og egget problematikk her jeg også. Sitter med T610 i hånda, men ikke fått HPR-20 som jeg har bestilt Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 hehe, bytte? ;P tror det er mer spennende med t610 først enn hpr20 Lenke til kommentar
Retroboy Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Gleder meg ennå mer til SE kommer med Bluetooth håndfri musikkspiller HBM-30. Ser ganske rå ut! http://www.sonyericsson.com/no/spg.jsp?pag...e%3DP3%26B%3Die Lenke til kommentar
jolly_ Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 Hmm.. Ja, jeg har forsåvidt handsfreen uten telefon jeg også.. Var bare litt nyskjerrig på om det var bra.. Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Jeg bestilte også denne radio/handsfree greia fra telehuset, synes det var veldig bra lyd. Ikke testet den til samtale ennå da. Men er det ikke litt dumt at denne tar hele plassen under telefonen? Man kan mao ikke lade OG ha i handsfree'en. Lenke til kommentar
jonnasfravigå Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Er det mulig å koble til vanlig headset? Er vel ikke det når den også er handsfree, men må bare vite det. Lenke til kommentar
Vector Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Hvor mye koster det i porto o.l (på HPR-20). fra Telebutikken.no? Vector Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 45 kr de leverer på døra, meget kjekt! Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Leverer de på døra samme hvor du bor hen i Norge? Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 det er jeg ikke sikker på, men mesteparten iallefall... står kanskje på sidene dems.. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Radio-hf til ericsson (hbr-20) synes eg er berre fenomenal. Bruker den på ein t68i Fordeler -God lyd (både til radio og som hf) -Lett å stille inn (Tor trykk på knappen så, trykke volumknappen opp eller ned så søker ein, så holde påknappen inn då kan du lagre innstillinga). Ulemper Litt mange ledninger (spesielt ørepluggene som tvinner seg litt) Synes at fordelene er fleire enn ulempene slik at det er eit godt produkt. Antenna ligger i kabelen mellom radiomodulen og svarkanppen dermed bør denne ikkje vere surra saman. mvh JanEirik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå