Geir Einar Skrevet 23. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2011 Dere får en oppdatering i prosjektet i steden Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Flotters, ser fram til den edit: leif.. Endret 23. februar 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
Geir Einar Skrevet 23. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2011 Updaten er ute sjekk signatur for link til workloggen ( acciaio e vetro ) Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Blir nok noen store lapper rett i lomma på lærer'n for den skuffa der Slik var hvertfall læreren vår på mekk/TIP ^^ Kult kabinett Lenke til kommentar
Geir Einar Skrevet 25. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) ja, sånn er det hos oss også er slavearbeid som jeg kaller det Endret 7. mars 2011 av ASGE Lenke til kommentar
Geir Einar Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2011 Noen som vil ha en update nå eller vente til onsdag? hk brettet begynner og finne sin plass og fram/bakside og venstre side er sveiset på. Lenke til kommentar
Geir Einar Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2011 Da var det en så aldeles liten update ute Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Ser bra ut! Gleder meg til neste oppdatering! Lenke til kommentar
Geir Einar Skrevet 13. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2011 Gleder meg også til og får gjort mer kjenner at jeg er skikkelig gira på prosjektet atm Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Nice! Keep up the good work! Gleder meg til neste update! Lenke til kommentar
Geir Einar Skrevet 24. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2011 på mandag skjer det saker og ting igjen har vært på utplassering nå og har vært veldig lærings rik da jeg har lært en del om blant annet CNC- Fresemaskiner Lenke til kommentar
Geir Einar Skrevet 13. april 2011 Forfatter Del Skrevet 13. april 2011 Da har jeg fått sandblåst kabinette og er i påvente av lakk har starta et lite nytt prosjekt i påvente av at lakkboksen skal bli ledig på skola er det noen interesse for en worklogg til her eller? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Jada, bare kom med flere worklogger. Jo flere jo bedre. Lenke til kommentar
Fenderking Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Du bør være litt forsiktig med sleevingen når du skal krympe krympeslangen, de kabelstrømpene smelter fort. Jeg har hatt de jeg og men holder på å bytte de ut. de er rett og slett ikke gode nok. Mener på de jeg har nå er fra elefun.no. de er av mye bedre kavlitet. Lenke til kommentar
Geir Einar Skrevet 13. april 2011 Forfatter Del Skrevet 13. april 2011 Jeg har ikke hatt noen problem med at dem smelter vet ikke med deg men jeg bruker lighter da lager jeg en ny worklogg senere Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Er jo bare å bevege lighteren raskt over så krymper den uten at noe blir smeltet. Skal være bra dårlig kvalitet før du ikke får det til å funke. Du må bare ha rett teknikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå