Cleafox Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Stilig, da skal jeg ta det en dag solen er bak et tykt skylag ;p Du skrudde opp skruene bak og åpna? Lenke til kommentar
Geir Einar Skrevet 6. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2010 ja også skrudde jeg løs alle de skruene på innsiden. Men vær OBS på at det er en ledning fra skjermen til liksom "hovedkortet" den må du løsne før du tar vekk øverste delen av toppen er ikke vansklig. Lenke til kommentar
Geir Einar Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2010 Ja, da har jeg etter mange dager funnet ut at jeg mest sannsynelig skal lage kabinettet i Plexi i stedet for MDF, jeg skal også kanskje lage gulvene i babinette fra 1mm stålplater driver også med en liten casemod. kan legge ut bilder her i kommentartråden om ønskelig? -asge Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 driver også med en liten casemod. kan legge ut bilder her i kommentartråden om ønskelig? Alltid! Lenke til kommentar
Geir Einar Skrevet 13. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2010 Da var min lille casemod ferdig denne pc'en er bygd av "left overs" som min bror skal ha skjermkortet har han kjøpt selv. ( hvis noen lurer hvorfor jeg ikke bruker det i stedet for 9600gt ) Anyway her er litt bilder. det var det beklager den mildt sagt ræva kvaliteten på bildene, men jeg fant ut at kamerar ikke er glad i og bade... derfor måtte jeg bruke min mobil. - ASGE Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Det ser bra ut! Men hvilke CPU-kjøler er det der? Endret 13. juli 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Geir Einar Skrevet 13. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2010 Det er en gammel NorthQ 3590 Siberian Tiger II CPU kjøler og takk Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Hvit innside er ikke så vanlig i kabinetter, men det gjør kabinettet bare enda mer stilig!For å gjøre modifikasjonen enda mer gjennomført kan du jo lakke radiatoren (og muligens pumpa) også ;)Hvordan yter denne CPU-kjøleren, funker den godt? Lenke til kommentar
Geir Einar Skrevet 13. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2010 jeg var innpå tanken og lakke det også men gikk tom for lakk jeg vil ikke si den yter så veldig bra. ikke til den prisen den koster! Jeg hadde heller kjøpt en noctua kjøler for og si det sånn Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Jeg vurderer Corsair H50, men synes 2x120 eller 3x120 radiatorer er litt stiligere Lenke til kommentar
Geir Einar Skrevet 13. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2010 ja det er kulere men da ville jeg heller sett på Mist dual settene vurdere vannkjøling derfra selv siden jeg vil ha vannkjøling i mitt nye kabinett Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 De settene er ikke lukket, så da kan man like godt sette sammen et sett selv, etter min mening Lenke til kommentar
Geir Einar Skrevet 13. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2010 det jeg tenkte på Lenke til kommentar
Geir Einar Skrevet 22. august 2010 Forfatter Del Skrevet 22. august 2010 Da har jeg dårlig nyheter, jeg var hos glassmester og jernvareforhandler og spurte etter Plexi. Enten var det urimelig dyrt eller så solgte dem ikke i riktig størrelse. så inntil jeg finner en løsning på det så legger jeg prosjektet på hylla inntilvidere. Men jeg har et nytt prosjekt på gang ! stikkord : casemod. kommer tilbake til dette da nytt kabinett er kjøpt inn og jeg har planene klare ! noe du lurer på anngående dette? si ifra ! Tar i mot ris og ros. Lenke til kommentar
Geir Einar Skrevet 17. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2011 Da har jeg funnet ut hvor jeg skal få kjøpe plexi ! Men jeg skal også omdøpe navnet litt + jeg skal sveise en ny ramme! stay tuned når jeg sparker i gang prosjektet på nytt i morgen ! Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 nice Gleder meg til neste update Lenke til kommentar
Geir Einar Skrevet 18. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2011 neste update kommer vel på onsdag eller noe rundt der tenker jeg da står HK brett for tur! Lenke til kommentar
Geir Einar Skrevet 22. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2011 Kommer med oppdatert sketchup tegning i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå