Geir Einar Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Kommentartråd til Acciaio e Vetro - ASGE Her kan du spørre og si hva du syns om prosjektet. WORKLOGG Endret 18. februar 2011 av ASGE Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Gleder meg til å se tegninger av hvordan kassa skal bli Lenke til kommentar
Geir Einar Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2010 Det blir ikke så spesielt men jeg skal prøve og ha et ryddig og cleant look samtidig som det er god luftflyr i det skal prøve og ikke gjøre det så firkant men jeg satser på et bra arbeid med det jeg kan få til ! ny update snart. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Spennende! Gleder meg til å følge med videre! Lenke til kommentar
Geir Einar Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2010 UPDATE! 1# - skissene og starten ! Lenke til kommentar
Geir Einar Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2010 Nå kommer det en update snart Ramma er ferdig Lenke til kommentar
Geir Einar Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2010 UPDATE TIME! ble fornøyd selv værtfall Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Ser veldig bra ut. Likte spesielt lakkeringsjobben Lenke til kommentar
Geir Einar Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2010 Den er bare midlertidg må pusses bort når jeg skal lakke men den tid den sorg ! men noen som vet priser på en 16mm MDF plate? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Kommer vel an på hvor du kjøper den, men det ligger vel rundt 2-300 kr e.l. Endret 4. mai 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Geir Einar Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2010 oi men får håpe på at pappa er i godt humør skal prøve og få tak i det fortest mulig så det ikke blir så himla lenge til neste update ! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Interessant prosjekt. Tenkte på å gjøre noe lignende når jeg gikk TIP i fjor, men på grunn av sugne sveiseskills så gav jeg opp. Er det noe jeg skal pirke på så er det sveiseskjøtene, kunne filt skjult dem litt bedre. Men hadde ikke gjort det halvparten så bra selv, så skal ikke klage. Lenke til kommentar
Geir Einar Skrevet 7. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2010 takk ja jeg vet det med sveise larvene Men problemet er at jeg ikke har tolmodigheten til og pusse dem ned med fil/ har ikke riktig fil. og vinkelsliperen kommer ikke til derfor satsa jeg på og sveise fint sånn at dem værtfall ikke var stygge og se på Lenke til kommentar
Khani Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Mdf kan du skaffe forhåpentlig vis gjennom din lokale møbelsnekker eller tømrer. Bor du nære Oslo er Kristiania finer fabrikk en god leverandør med ganske gode priser. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Spennende prosjekt Veldig spent på hvordan G15 tastaturet blir, klare ikke helt sjå for meg hvordan det blir med gull farge. Må nesten vente på bilde Lenke til kommentar
marc1 Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) Synes det ble veldig kult jeg! Ser ut som et veldig spennende prosjekt Endret 5. juli 2010 av marc1 Lenke til kommentar
Geir Einar Skrevet 5. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2010 Takk sitter sterkt og vurderer en LED mod på tastaturet nå men vet ikke om jeg tørr/orker uansett jeg skal prøve og komme videre med kabinettet snart også men jobber vær uke nå fram til skole start så får se Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) Tastaturet ser litt "bling-bling" ut! Men det ble stilig! Endret 6. juli 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Cleafox Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Var det vanskelig å demontere tastaturet? Har enda ikke turt å åpne det, noe som så absolutt skulle ha vært gjort med tanke på støv å lurerier nede under tastene. Kunne også tenkt med å lakke tastaturet, bare svart eller rød grunnet det er "fargetemaet" i/på PC'en min :-) Lenke til kommentar
Geir Einar Skrevet 6. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2010 Var ikke vansklig nei Og om du demonterer det så skal jeg love deg at du klarer og rengjøre det skikkelig Jeg var litt redd i starten men det gikk jo bra så er ikke så ille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå