ovzer Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 Finnes det gutter som bruker brunkrem? o.O Trodde sånt bare var for fjortissjenter, jeg. Tar jeg feil? Lenke til kommentar
zennox Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 Lol, har en liknende kar i klassen som desperat prøver å se tan ut med hjelp av brunkrem, men han failer like jævlig hver gang og du verden så lættis det ser ut hver gang han bretter opp ermet :!: Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 Finnes det gutter som bruker brunkrem? o.O Trodde sånt bare var for fjortissjenter, jeg. Tar jeg feil? Ikke spill overraska, spar deg forsøket på å gjøre meg fornærma. Jeg brukte denne 'kremen' etter jeg hadde solt meg. Jeg bruker den ikke når det er tykt skydekke sånn at jeg er kritthvit på mandag og sjokk brun på tirsdag, er du gal? Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 Lol, har en liknende kar i klassen som desperat prøver å se tan ut med hjelp av brunkrem, men han failer like jævlig hver gang og du verden så lættis det ser ut hver gang han bretter opp ermet :!: Han ser vel kanskje litt ut som dette http://jegbrukerikkebriller.blogg.no/images/441313-3-1246319375012-n400.jpg og det ser jo helt forjævlig ut. Jeg bruker den til jeg er gyllen brun, men var litt for ivrig denne gangen.. Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 Hvilken brunkrem bruker du ? Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 Hvilken brunkrem bruker du ? http://www.google.no/images?q=loreal+sublime+bronze&um=1&hl=no&tbs=isch:1&sa=N&start=0&ndsp=18 Ikke spesielt matcho, jeg vet, men bryr meg ikke. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 Uhm, sånn bare for å gjøre deg oppmerksom på det, det der er en selvbruningskrem, ikke en brunkrem. Forskjellen er rimelig stor, både i bruksområde og utseende. Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 Uhm, sånn bare for å gjøre deg oppmerksom på det, det der er en selvbruningskrem, ikke en brunkrem. Forskjellen er rimelig stor, både i bruksområde og utseende. Og hva mener du med det? Forklar yo selfe Lenke til kommentar
Atald Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 - Brunkrem - Selvbruningskrem Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 - Brunkrem - Selvbruningskrem haha for noe dritt, er jo akkurat samme greia ell? Noen andre som skjønner Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 -Brunkrem skal reparere/fikse huden -Selvbruningskrem legger går inn i huden for å gjøre huden brunere? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 Jepp, Charles. Iallfall det denne artikkelen ser ut til å mene. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 -Brunkrem skal reparere/fikse huden -Selvbruningskrem legger går inn i huden for å gjøre huden brunere? Tja, med den nye mineralsminken kan vi vel nesten si det sånn, men tradisjonelt (og i stor grad fremdeles) er det nok mer snakk om å dekke over det som ikke er fint, samt å jevne hudfargen. Wikipediaartikkelen Atald viste til var usedvanlig dårlig. Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 er glad jeg ikke er jente jeg, allt detta sminke styret Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 er glad jeg ikke er jente jeg, allt detta sminke styret Jeg er glad jeg er jente, jeg. Trenger jo strengt tatt ikke sminke seg selv om man er det. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) - Brunkrem - Selvbruningskrem haha for noe dritt, er jo akkurat samme greia ell? Noen andre som skjønner Nei, det er absolutt ikke det samme. Selvbruning er litt det samme som å sole seg (bortsett fra at selvbruning er unaturlig selvfølgelig), det er permanent brunfarge. Det går altså ikke av i vask (det går bort av seg selv etterhvert, men det tar en stund). Brunkrem er noe man smører på huden og vasker av på kvelden, altså ikke permanent. Endret 11. mai 2010 av fkm 1 Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 bra forklaring mannen, poeng til deg ^^ ikke rart trådstarter stresser med denne selv bruningen sin Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 12. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 ikke rart trådstarter stresser med denne selv bruningen sin ..som forøvrig nå er over Solarium her ai cåm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå