Gå til innhold

Synlig skille etter brunkrem! What to do?

Anbefalte innlegg

Hei, som tittelen sier har jeg vært litt sluntrete med brunkremen her..

Noen steder nær håndleddet er jeg kritthvit, etterfulgt av noen sjokkbrune steder.

Har dere noen anbefalinger på å jevne ut så mye som mulig? Burde jeg bare ta kremen på de hvite stedene eller ta på over hele området så jevnt som mulig?

Endret av Kjetil_91
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den skal ikke være så mørk, den skal være hudtonen din eller hakket lysere. Så kan du heller pøse på med litt solpudder, ser langt finere ut. Det du kaller for "brunkrem" heter egentlig foundation, det er altså den som skal jevne ut huden. Det skal ikke være et middel for å se brunere ut. Kjøp heller et solpudder som ikke er så altfor mørkt, feks Guerlain. Æsj, brunkrem.

Lenke til kommentar

Hva med å ta på litt ny brunkrem der du har tydelig skille, fordele det jevnt utover det bleke området og så la det gli litt over på det brunere området? Tror det er beste måten å gjøre det på, uten å ha brukt brunkrem selv.

Ja, jeg tror nok det er lurest.. :p

Lenke til kommentar

Den skal ikke være så mørk, den skal være hudtonen din eller hakket lysere. Så kan du heller pøse på med litt solpudder, ser langt finere ut. Det du kaller for "brunkrem" heter egentlig foundation, det er altså den som skal jevne ut huden. Det skal ikke være et middel for å se brunere ut. Kjøp heller et solpudder som ikke er så altfor mørkt, feks Guerlain. Æsj, brunkrem.

Er nok snakk om selvbruningskrem (noe du hadde forstått hvis du hadde lest innlegget skikkelig, ettersom de færreste bruker foundation på håndleddene, og de fleste vet at de bare kan bruke sminkefjerner når det gjelder foundation).

Jeg ville nok satsa på å prøve med litt selvbruning på det som nå er de lyseste stedene, og så bruke peeling/scrub for å få fargen til å forsvinne fortere.

Endret av cricket
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...