-Just-Me- Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Hei, som tittelen sier har jeg vært litt sluntrete med brunkremen her.. Noen steder nær håndleddet er jeg kritthvit, etterfulgt av noen sjokkbrune steder. Har dere noen anbefalinger på å jevne ut så mye som mulig? Burde jeg bare ta kremen på de hvite stedene eller ta på over hele området så jevnt som mulig? Endret 1. mai 2010 av Kjetil_91 Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Et råd. Ikke bruk brunkrem. 2 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Hva fikk deg til å tro at å bruke brunkrem var en god ide? Ta heller sol eller noe slikt om du ønsker brunfarge tidligere enn det tillates naturlig i Norge. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Hadde jeg spurt: "Var det lurt av meg å bruke brunkrem?", hadde jeg vært litt mer takknemlig for de unødvendige svarene deres. Nå trodde jeg det var 2 hjelpende svar som venta, men nei da. Lenke til kommentar
Knarkhild Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Den skal ikke være så mørk, den skal være hudtonen din eller hakket lysere. Så kan du heller pøse på med litt solpudder, ser langt finere ut. Det du kaller for "brunkrem" heter egentlig foundation, det er altså den som skal jevne ut huden. Det skal ikke være et middel for å se brunere ut. Kjøp heller et solpudder som ikke er så altfor mørkt, feks Guerlain. Æsj, brunkrem. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Takk for ingenting folkens Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Hva med å ta på litt ny brunkrem der du har tydelig skille, fordele det jevnt utover det bleke området og så la det gli litt over på det brunere området? Tror det er beste måten å gjøre det på, uten å ha brukt brunkrem selv. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Hva med å ta på litt ny brunkrem der du har tydelig skille, fordele det jevnt utover det bleke området og så la det gli litt over på det brunere området? Tror det er beste måten å gjøre det på, uten å ha brukt brunkrem selv. Ja, jeg tror nok det er lurest.. Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 haha, husker min periode med krem.. godt en blir eldre:) Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 haha, husker min periode med krem.. godt en blir eldre:) Godt det spirer i nøtteskallet på de fleste ville nå jeg sagt. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Et råd. Ikke bruk brunkrem. +1 Endret 10. mai 2010 av Ramius Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 Tror jeg går for solarium neste gang.. Lenke til kommentar
Flin Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Steineid. EDIT: Er du gutt? Endret 10. mai 2010 av Flin Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 ^ Skarp jævel. Men det beste tipset her er nettopp å drite i brunkrem! Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 Steineid. EDIT: Er du gutt? Nei, jeg er jente og heter Michelle. Er derfor jeg kaller meg kjetil Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 ^ Skarp jævel. Men det beste tipset her er nettopp å drite i brunkrem! Tror jeg og xD Lenke til kommentar
Flin Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 Steineid. EDIT: Er du gutt? Nei, jeg er jente og heter Michelle. Er derfor jeg kaller meg kjetil Folk kaller seg masse rart på nettet, men: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 Hva slags BRUNKREM bruker du kjetil ? Er det noen sterk Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Den skal ikke være så mørk, den skal være hudtonen din eller hakket lysere. Så kan du heller pøse på med litt solpudder, ser langt finere ut. Det du kaller for "brunkrem" heter egentlig foundation, det er altså den som skal jevne ut huden. Det skal ikke være et middel for å se brunere ut. Kjøp heller et solpudder som ikke er så altfor mørkt, feks Guerlain. Æsj, brunkrem. Er nok snakk om selvbruningskrem (noe du hadde forstått hvis du hadde lest innlegget skikkelig, ettersom de færreste bruker foundation på håndleddene, og de fleste vet at de bare kan bruke sminkefjerner når det gjelder foundation). Jeg ville nok satsa på å prøve med litt selvbruning på det som nå er de lyseste stedene, og så bruke peeling/scrub for å få fargen til å forsvinne fortere. Endret 11. mai 2010 av cricket Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Hva slags BRUNKREM bruker du kjetil ? Er det noen sterk Brunkremen jeg brukte var sterk ja, så blei fort sjokk brun. Er nå hvit igjen, med noen veldig svake skiller som forsvinner. Skal prøve solarium i stedet Endret 11. mai 2010 av Kjetil_91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå